HEAL DSpace

Αναφορά της φέρουσας ικανότητας των καταστρωμάτων ενός αεροδρομίου

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Λοΐζος, Ανδρέας el
dc.contributor.author Μαφούνης, Κωνσταντίνος Η. el
dc.contributor.author Mafounis, Konstantinos E. en
dc.date.accessioned 2012-04-10T09:39:29Z
dc.date.available 2012-04-10T09:39:29Z
dc.date.copyright 2012-04-06 -
dc.date.issued 2012-04-10
dc.date.submitted 2012-04-06 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/6042
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10753
dc.description σ. el
dc.description.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο την αναφορά της φέρουσας ικανότητας των καταστρωμάτων ενός αεροδρομίου. Για το σκοπό αυτό, αφού αναφερθούν γενικά στοιχεία της μεθόδου ACN-PCN του ICAO, γίνεται εφαρμογή της πιο διαδεδομένης μεθόδου προσδιορισμού του PCN, σε συγκεκριμένο αεροδρόμιο της Πολεμικής Αεροπορίας, από την οποία προκύπτουν χρήσιμα συμπεράσματα. Στη συνέχεια, αξιοποιούνται και οι δυνατότητες των υπόλοιπων μεθόδων που χρησιμοποιούνται διεθνώς για τον προσδιορισμό του PCN. Τα αποτελέσματα παρουσιάζουν σημαντικές αποκλίσεις, παρά το γεγονός ότι οι μέθοδοι έχουν αναπτυχθεί υπό την ίδια τεχνική βάση. Για το λόγο αυτό, εντοπίζονται οι σημαντικότεροι παράγοντες που επιδρούν στη διαμόρφωση των αποτελεσμάτων σε κάθε μέθοδο και επιχειρείται η επιλογή του PCN για κάθε οδόστρωμα, που αντιπροσωπεύει καλύτερα και πιο ρεαλιστικά τη φέρουσα ικανότητά του el
dc.description.abstract The subject of this diploma thesis is the reporting of the pavement strength of an airport. For this purpose, after mentioning the general principles of the ACN-PCN method of ICAO, the most widespread method of the PCN determination is applied on a specific Air Force airport and many useful conclusions have come from this approach. Then the capabilities of other methods used internationally to determine the PCN are utilized, too. The results show significant differences, despite the fact that these methods have been developed on the same technical basis. For this reason the most important factors that influence the results of each method are identified and for each pavement it is attempted the selection of the PCN which reflects better and more realistically its load-bearing capacity. en
dc.description.statementofresponsibility Κωνσταντίνος Η. Μαφούνης el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Δομική κατάταξη el
dc.subject Οδοστρώματα αεροδρομίων el
dc.subject Reporting en
dc.subject Airport pavements en
dc.subject PCN en
dc.subject LCN en
dc.subject FAA en
dc.title Αναφορά της φέρουσας ικανότητας των καταστρωμάτων ενός αεροδρομίου el
dc.title.alternative Reporting of the pavement strength of an airport en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2012-03-16 -
dc.date.modified 2012-04-06 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Κανελλαΐδης, Γεώργιος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Καλτσούνης, Αντώνιος el
dc.contributor.committeemember Λοΐζος, Ανδρέας el
dc.contributor.committeemember Κανελλαΐδης, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Καλτσούνης, Αντώνιος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2012-04-10 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2012-04-10 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής