dc.contributor.author |
Κριάρη, Αθανασία
|
el |
dc.contributor.author |
Παππάς, Αναστάσης
|
el |
dc.contributor.author |
Kriari, Athanasia
|
en |
dc.contributor.author |
Pappas, Anastasios
|
en |
dc.date.accessioned |
2024-11-25T11:13:14Z |
|
dc.date.available |
2024-11-25T11:13:14Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/60437 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.28133 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Αρχιτεκτονική σχολείου |
el |
dc.subject |
Δημοτικά σχολεία |
el |
dc.subject |
Σχολικά περιβάλλοντα |
el |
dc.subject |
Ιστορική εξέλιξη |
el |
dc.subject |
Διεθνή σχολεία |
el |
dc.subject |
School architecture |
en |
dc.subject |
Primary schools |
en |
dc.subject |
School environments |
en |
dc.subject |
Historical development |
en |
dc.subject |
International schools |
en |
dc.title |
Ο χώρος του σχολείου. Ένα αρχιτεκτονικό ή εκπαιδευτικό ζήτημα; : σκέψεις πάνω στην ελληνική εμπειρία |
el |
dc.title |
The school area. An architectural or educational issue? : thoughts on the greek experience |
en |
dc.type |
Διάλεξη |
|
heal.type |
learningMaterial |
el |
heal.classification |
Αρχιτεκτονική |
el |
heal.classification |
School buildings -- Design and construction -- Greece |
en |
heal.language |
el |
el |
heal.access |
campus |
el |
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2024-06-01 |
|
heal.abstract |
Αντικείμενο της ερευνητικής μας εργασίας αποτελεί ο χώρος
του δημοτικού σχολείου, με το ερώτημα πώς ο σχεδιασμός του
μπορεί να συμβάλλει στην αποτελεσματικότητα και την
ποιότητα της εκπαίδευσης. Τα τελευταία χρόνια, το ερώτημα
αυτό τίθεται στο πλαίσιο ενός ανανεωμένου ενδιαφέροντος
για την αρχιτεκτονική των σχολικών χώρων, ενδιαφέρον που
καθοδηγείται από τις σύγχρονες αντιλήψεις τόσο για τον
περιβαλλοντικό σχεδιασμό (για κτήρια που λειτουργούν σε
συμβιωτική σχέση με το ευρύτερο φυσικό και κοινωνικό
περιβάλλον), όσο και για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση (η οποία πρέπει να ενσωματώσει τα δικαιώματα, τις ανάγκες και
τις δυνατότητες των παιδιών σε μια παγκοσμιοποιημένη
κοινωνία). Πολλές σύγχρονες έρευνες διαπιστώνουν ότι τα
φυσικά χαρακτηριστικά του σχολικού χώρου επηρεάζουν τα
συναισθήματα, τη συγκέντρωση και τη δέσμευση των
μαθητών, την ευεξία, την συμπεριφορά και, εν τέλει, την
απόδοσή τους. Παράλληλα, διαπιστώνουν ότι τα
χαρακτηριστικά αυτά γίνονται αντιληπτά με βάση τον τρόπο με
τον οποίο τα παιδιά βιώνουν τις ευρύτερες κοινωνικές
αλλαγές. |
el |
heal.abstract |
The object of our research work is the space of the primary school, with the question of how its design can contribute to the effectiveness and quality of education. In recent years, this question has been raised in the context of a renewed interest in the architecture of school spaces, an interest that is guided by modern concepts both for environmental design (for buildings that function in a symbiotic relationship with the wider natural and social environment), as well as for primary education (which must incorporate the rights, needs and potential of children in a globalized society). Much modern research finds that the physical features of the school space influence students' emotions, concentration and engagement, well-being, behavior and, ultimately, their performance. At the same time, the research finds that these features are perceived through the children’s wider social experience. |
en |
heal.tableOfContents |
1.0 ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ H ΜΑΘΗΣΗ 2.0 ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΑΔΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ 3.0 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΕ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ 4.0 ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Πολεοδομίας και Χωροταξίας |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|