Η διπλωματική αφορά την ανακατανομή του χώρου και την προώθηση της βιώσιμης κινητικότητας στην περιοχή της Καισαριανής. Η Καισαριανή αποτελεί ενδεικτικό παράδειγμα μελέτης ημικεντρικής περιοχής της Αθηνάς, ενώ η προτεινόμενη λύση μπορεί να επεκταθεί από το κύτταρο της Καισαριανής σε ολόκληρη την πόλη.
Στόχο αποτελεί ο σχεδιασμός του αναγκαίου αστικού εξοπλισμού που θα υποστηρίξει μια νέα αντίληψη στις αστικές μετακινήσεις, βασισμένη στις σύγχρονες εξελίξεις της τηλεματικής, που επιτρέπει την συνδυασμένη και άνετη μετακίνηση στην πόλη για όλους, χωρίς τη χρήση ιχ.
Aναπτύσσεται σε δύο επίπεδα, του μάκρο και του μίκρο-σχεδιασμού.
Το πρώτο επίπεδο αφορά την πολεοδομική μελέτη της περιοχής και προτείνει διαχείριση της κυκλοφορίας και της στάθμευσης και τυπολόγηση και τροποποίηση των υφιστάμενων προφίλ των δρόμων της περιοχής, δίνοντας προτεραιότητα στον πεζό, το ποδήλατο και το τραμ και δευτερευόντως στο αυτοκίνητο. Με βάση την τυπολόγηση αυτή προκύπτει η κατάργηση σημαντικού αριθμού θέσεων παρόδιας στάθμευσης. Ο χώρος που απελευθερώνεται αξιοποιείται προς σχεδιασμό δικτύου εναλλακτικών μορφών μετακίνησης ενώ οι καταργούμενες θέσεις στάθμευσης αναπληρώνονται σε κατακόρυφα κτίρια garage που χωροθετούνται σε κενά οικόπεδα ή οικόπεδα δυνάμενα να απαλλοτριωθούν, γεγονός που παρέχει τη δυνατότητα διαχείρισής τους μέσω πολιτικών car-sharing και car-pooling. Τέλος, εφαρμόζεται δεύτερο συμπληρωματικό δίκτυο μονάδων ενοικίασης κοινόχρηστου ποδηλάτου, δημόσιων wc και κιοσκιών-περίπτερων.
Το δεύτερο επίπεδο του μικροσχεδιασμού περιλαμβάνει τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό των κατασκευών αυτών λαμβάνοντας υπόψη τη λειτουργικότητα, την ευελιξία στην τοποθέτηση και τη μετακίνηση και το χαμηλό κόστος κατασκευής.
The project proposes a solution for the upgrade of the public space of Kaisariani and the promotion of "combined" transportation, through the application of a system which is mainly characterized by its flexibility, versatility and ability to be multiplied and diversified from the cell of Kaisariani to the whole city of Athens and any other problematic urban areas.
The project is being developed in two stages, of macro and micro-planning.
The first stage of macro-planning includes the urban study of the area and outlines a master plan incorporating traffic and car parking management, standardization and redesign of road profiles by giving priority to tram, walking and cycling. As a result a considerable number of parking spaces in the perimetrical zones of urban blocks is being cancelled. The public space that is being released is being used for the application of tramways, cycling and walking routes. The cancelled parking spaces are being replaced by small vertical automated garage structures located in the previously empty space or expropriated land. At the same time, a second network of small bike-sharing units, kiosks and wc units is being applied to the area. With the support of web-based programs, car-sharing, car-pooling, bike-sharing and public transport work integrally with a single access card, creating a new concept of urban combined mobility, permitting comfortable traveling in the city for no car owners and, consequently, contributing to the reduction of car ownership.
The second stage of the project outlines the architectural and structural design of those units, taking under consideration aesthetics, flexibility, and functionality, without neglecting budget.