Οι αδυναμίες που παρουσιάζει το παρόν μοντέλο δημιουργίας και παροχής υπηρεσιών από το δημόσιο τομέα και κυρίως η αδυναμία αλληλεπίδρασης με τους πολίτες και η απουσία νέων τεχνολογιών δεν καθιστούν πλέον το μοντέλο βιώσιμο. Στο πλαίσιο αυτής της διπλωματικής εργασίας αξιολογείται ένα νέο συμμετοχικό σύστημα παροχής δημόσιων υπηρεσιών, το οποίο θέτει στο κέντρο της διαδικασίας σχεδιασμού τις απόψεις των πολιτών. Το νέο μοντέλο χρησιμοποιεί το διαδίκτυο ως μέσο επικοινωνίας μεταξύ των πολιτών και της δημόσιας διοίκησης καθώς και νέων τεχνολογιών, τόσο για την άντληση πληροφοριών όσο και για την αξιοποίηση περιεχομένου που έχει δημιουργηθεί από πολίτες.
The weaknesses that appear in the current model for public service design and delivery and specifically the lack of interaction between the public sector and the citizens, as well as the absence of new innovative technologies, constitute this model no longer viable. In the frames of this thesis, a new participatory system for public service design and delivery, that sets citizen views in the center of the planning process, is evaluated. The new model utilizes the internet as a means of communication between citizens and public administration. In addition, it uses Web2.0 applications for retrieving information and for utilizing user generated content.