HEAL DSpace

Προσομοίωση των επιπτώσεων των γραπτών μηνυμάτων στη συμπεριφορά και στην ασφάλεια νέων οδηγών σε αστική και υπεραστική οδό

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Γιαννής, Γιώργος el
dc.contributor.author Χριστοφόρου, Χαράλαμπος Γ. el
dc.contributor.author Christoforou, Charalambos G. en
dc.date.accessioned 2012-08-29T09:07:00Z
dc.date.available 2012-08-29T09:07:00Z
dc.date.copyright 2012-07-20 -
dc.date.issued 2012-08-29
dc.date.submitted 2012-07-20 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/6517
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.3286
dc.description 209 σ. el
dc.description.abstract Ο στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της επιρροής του γραψίματος και του διαβάσματος μηνυμάτων κατά τη διάρκεια της οδήγησης στη συμπεριφορά και στην ασφάλεια των νέων οδηγών. Για την επίτευξη του στόχου αυτού πραγματοποιήθηκε πειραματική διαδικασία σε προσομοιωτή οδήγησης όπου όλοι οι συμμετέχοντες οδήγησαν σε διάφορα σενάρια οδήγησης. Με χρήση πρότυπων λογαριθμοκανονικής παλινδρόμησης προσδιορίστηκε η επιρροή του γραψίματος και του διαβάσματος μηνυμάτων και άλλων παραμέτρων στη μέση ταχύτητα οδήγησης και στο μέσο χρόνο αντίδρασης των οδηγών. Με χρήση της λογιστικής ανάλυσης παλινδρόμησης προσδιορίστηκε η επιρροή του γραψίματος και του διαβάσματος μηνυμάτων και των διαφόρων άλλων παραμέτρων στην πιθανότητα να συμβεί ατύχημα. Από την εφαρμογή των πρότυπων προκύπτει ότι, το γράψιμο και το διάβασμα μηνυμάτων κατά την διάρκεια της οδήγησης οδηγεί σε στατιστικά σημαντική μείωση της μέσης ταχύτητας οδήγησης και αύξηση του μέσου χρόνου αντίδρασης σε αστικό και υπεραστικό περιβάλλον οδήγησης, ενώ ταυτόχρονα οδηγεί και σε αύξηση της πιθανότητας να συμβεί ατύχημα, ενδεχομένως λόγω της απόσπασης της προσοχής του οδηγού και της συνεπαγόμενης καθυστερημένης αντίδρασης τη στιγμή του συμβάντος. Οι οδηγοί που είχαν κινητό με οθόνη αφής είχαν διαφορετική οδηγική συμπεριφορά στην μέση ταχύτητά τους και παρουσίασαν αυξημένη πιθανότητα να τους συμβεί ατύχημα. el
dc.description.abstract This Diploma Thesis aims to investigate the impact of texting to the driver behaviour and safety. In order to achieve this objective an experimental process on a driving simulator was carried out, in which all the participants drove in different driving scenarios. Lognormal regression methods were used to investigate the influence of texting as well as various other parameters on the mean speed and mean reaction time. Binary logistic methods were used to investigate the influence of text messaging use as well as various other parameters in the probability of an accident. From the models application it appears that text messaging leads to statistically significant decrease of the mean speed and increase the mean reaction time in urban and interurban road environment and simultaneously leads to an increase of accident’s probability, perhaps due to distraction of driver attention and as a result of the delayed reaction time at the moment of the incident. It appeared that drivers with touch screen present different driving behavior in their speed, however, they had a high probability of being involved in an accident and they also had higher reaction time. en
dc.description.statementofresponsibility Χαράλαμπος Γ. Χριστοφόρου el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Γράψιμο και διάβασμα μηνύματος el
dc.subject Προσομοιωτής οδήγησης el
dc.subject Οδικά ατυχήματα el
dc.subject Ταχύτητα el
dc.subject Χρόνος αντίδρασης el
dc.subject Λογαριθμοκανονική παλινδρόμηση el
dc.subject Λογιστική ανάλυση παλινδρόμησης el
dc.subject Text messaging en
dc.subject Driving simulator en
dc.subject Road accidents en
dc.subject Speed en
dc.subject Reaction time en
dc.subject Lognormal regression en
dc.subject Binary logistic regression en
dc.title Προσομοίωση των επιπτώσεων των γραπτών μηνυμάτων στη συμπεριφορά και στην ασφάλεια νέων οδηγών σε αστική και υπεραστική οδό el
dc.title.alternative Investigation of the impact of text messaging to driver behaviour and safety with the use of driving simulator. en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2012-07-20 -
dc.date.modified 2012-07-20 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Γκόλιας, Ιωάννης el
dc.contributor.advisorcommitteemember Βλαχογιάννη, Ελένη el
dc.contributor.committeemember Γιαννής, Γιώργος el
dc.contributor.committeemember Γκόλιας, Ιωάννης el
dc.contributor.committeemember Βλαχογιάννη, Ελένη el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2012-08-29 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2012-08-29 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής