Η αλματώδης ανάπτυξη του Παγκόσμιου Ιστού τα τελευταία χρόνια τον έχει καταστήσει ως βασική πηγή πληροφόρησης για εκατομμύρια ανθρώπους. Ο τεράστιος όγκος δεδομένων που διακινείται μέσω αυτού, πολύ συχνά προκαλεί σύγχυση στο μέσο χρήστη, ο οποίος αδυνατεί να επιλέξει αυτό που πραγματικά τον ενδιαφέρει. Εδώ είναι που πρέπει διάχυτες τεχνικές πληροφορικής να παρέχουν τις σχετικές πληροφορίες σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες που σχετίζονται με τις ανάγκες των χρηστών. Η διατριβή αυτή παρουσιάζει ένα τέτοιο σύστημα, ο κύριος στόχος του οποίου είναι να επιλέξει, ανάμεσα από ένα σύνολο χρηστών, αυτούς που είναι πιο πιθανό να ενδιαφέρονται για συγκεκριμένα γεγονότα (events). Για την προσέγγιση, εφαρμόστηκε ένα εκτεταμένο σύστημα πληροφοριών μαζί με μία Web 2.0 γεωχωρική τεχνολογία API, το οποίο δοκιμάστηκε με προσομοιωμένα, αλλά και με αληθινά δεδομένα.
Due to its rapid development in the recent years, World Wide Web has become the basic source of information for millions of people around the world. However, the huge volume of data transferred through the Web often causes confusion to users, who are often unable to select the kind of information that is actually suitable to their needs. That is where ubiquitous computing techniques should provide relevant information regarding products and services related to the users’ needs. This paper presents such a system, the main goal of which is to select among a set of users, those who are most likely to be interested in specific events. For our approach we employed an information system along with web 2.0 geospatial API technology and we tested it over simulated and real-life data.