HEAL DSpace

Επιλογή κοινωνικών μέσων για τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων με τη χρήση πολυκριτηριακής ανάλυσης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Ασκούνης, Δημήτριος el
dc.contributor.author Σμυρλή, Ευσταθία-Πετρίνα Σ. el
dc.contributor.author Smyrli, Efstathia-Petrina S. en
dc.date.accessioned 2012-10-22T06:55:20Z
dc.date.available 2012-10-22T06:55:20Z
dc.date.copyright 2012-07-23 -
dc.date.issued 2012-10-22
dc.date.submitted 2012-07-23 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/6811
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11830
dc.description 114 σ. el
dc.description.abstract Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τις σύγχρονες επιχειρήσεις είναι πώς μία επιχείρηση θα διαχειριστεί τα Κοινωνικά Μέσα με σκοπό να εξαπλωθεί, να κυριαρχήσει στο διεθνές ανταγωνιστικό περιβάλλον καθώς και να εξελιχθεί προχωρώντας σε μια νέα μορφή διαλόγου με τους πελάτες της αλληλεπιδρώντας με αυτούς μέσω των κοινωνικών μέσων. Στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής εργασίας, επιχειρείται να αναπτυχθεί ένα μοντέλο αξιολόγησης της παρουσίας των επιχειρήσεων στα κοινωνικά μέσα με την χρήση της πολυκριτηριακής μεθόδου και με σκοπό την επιλογή του καταλληλότερου κοινωνικού μέσου στη βάση υλοποίησης των εταιρικών στόχων. Σε πρώτη φάση, ορίζεται η έννοια των κοινωνικών μέσων εν μέσω του νέου πλαισίου επικοινωνίας το οποίο έχουν δημιουργηθεί, εισάγεται η έννοια του social media marketing και περιγράφεται η εικόνα της αγοράς σήμερα. Ακολουθεί η ανάλυση, η ομαδοποίηση των κατηγοριών των κοινωνικών μέσων και η παρουσίαση των δημοφιλέστερων καναλιών επικοινωνίας. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται η μέθοδος της πολυκριτηριακής ανάλυσης και της διευκολυνόμενης μοντελοποίησης (facilitated modeling ως εργαλείο λήψης αποφάσεων, διαμορφώνεται το πρόβλημα απόφασης για την επιλογή του καταλληλότερου κοινωνικού μέσου και κατόπιν εφαρμόζεται η κατάλληλη μέθοδος πολυκριτηριακής σύνθεσης σε μια ελληνική επιχείρηση. Τέλος, ακολουθεί η επιλογή του καλύτερου μέσου μέσα από την σύγκριση διαφόρων κοινωνικών δικτύων ώστε η εταιρεία να επενδύσει στο βέλτιστο κανάλι επικοινωνίας με γνώμονα την επίτευξη των εταιρικών της στόχων. el
dc.description.abstract One of the greatest challenges for contemporal enterprises is how a company will embrace social media in order to expand, dominate the international competitive environment, evolve and move to a new area of interacting with its customers through social media. On this study we will describe a multicriteria method, based on the facilitated modelling method, to evaluate the social media adaptation in companies in order to choose the most appropriate social media platform with the aim of achieving their corporate goals. Initially, the concept of social media is defined in the midst of the new framework of communication which has been created. Moreover, the concept of social media marketing is outlined whilst analyzing the picture of the market today. The analysis and grouping of social media categories follows as well as the most popular channels of communication are presented. The method of multi-criteria analysis follows and is presented incorporating the process of selection i.e the most appropriate means and method chosen including the social media channels appropriate and applicable to the model of the Greek company. Finally, with the aim of achieving its corporate goals the best social media channel is chosen comparable to other multiple social networks, thus allowing the company to invest in the most productive manner available. en
dc.description.statementofresponsibility Ευσταθία-Πετρίνα Σ. Σμυρλή el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Κοινωνικά Μέσα el
dc.subject Πολυκριτηριακή Ανάλυση el
dc.subject Λήψη Αποφάσεων el
dc.subject Διευκολυνόμενη Μοντελοποίηση el
dc.subject Μοντελοποίηση Κριτηρίων el
dc.subject Facebook en
dc.subject Twitter en
dc.subject ELECTRE IS en
dc.subject Social Media Marketing en
dc.subject Social Media en
dc.subject Multicriteria Analysis en
dc.subject Decision Making en
dc.subject Facilitated Decison Modelling en
dc.title Επιλογή κοινωνικών μέσων για τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων με τη χρήση πολυκριτηριακής ανάλυσης el
dc.title.alternative Social media adaptation in companies based on a multicriteria evaluation method en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2012-07-19 -
dc.date.modified 2012-07-23 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Ψαρράς, Ιωάννης el
dc.contributor.advisorcommitteemember Μέντζας, Γρηγόριος el
dc.contributor.committeemember Ασκούνης, Δημήτριος el
dc.contributor.committeemember Ψαρράς, Ιωάννης el
dc.contributor.committeemember Μέντζας, Γρηγόριος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεων el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2012-10-22 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2012-10-22 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής