Abstract:
Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας γίνεται μια ανάλυση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, με τη χρήση της πολυκριτιριακης ανάλυσης, οι οποίες θα προκύψουν από την αναβάθμιση – ανακατασκευή του Α/Δ Ανδραβίδας, το οποίο επρόκειτο να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά ως πολιτικό αεροδρόμιο. Η παρούσα εργασία αποτελεί ουσιαστικά μια συνέχεια της πτυχιακής εργασίας του συναδέρφου Παρτάλη Γεώργιου με τίτλο «ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΕΣΗΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΜΕ ΠΟΛΥΚΡΙΤΗΡΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΧΕΣΕΩΝ ΥΠΕΡΟΧΗΣ ELECTRE III ΚΑΙ PROΜΕΤΗΕΕ ΙΙ» η οποία πραγματευόταν την αξιολόγηση εναλλακτικών θέσεων αεροδρομίων στην Πελοπόννησο. Έτσι, έχοντας ως δεδομένο ότι η περιοχή της Ανδραβίδας είναι η καταλληλότερη για να υποδεχθεί ένα νέο πολιτικό αεροδρόμιο, στην παρούσα πτυχιακή, γίνεται πλέον μια περιβαλλοντική ανάλυση με τη χρήση δύο εναλλακτικών σεναρίων για τον αν θα πρέπει να γίνει η ανακατασκευή του υφιστάμενου αεροδρόμιου ή όχι. Για την διαδικασία λήψης της τελικής απόφασης χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος των «Μητρών Επίτευξης Στόχων», η οποία δημιουργήθηκε από τον αμερικανό καθηγητή Morris Hill και η οποία δίνει την δυνατότητα να παρουσιάζει ταυτοχρόνως όλες τις εναλλακτικές κατευθύνσεις δράσης και έτσι να διευκολύνει σε μια λογική απόφαση τον μελετητή.