dc.contributor.advisor |
Κυρανούδης, Χρήστος |
el |
dc.contributor.author |
Κορογιάννου, Λουκία Κ.
|
el |
dc.contributor.author |
Korogiannou, Loukia K.
|
en |
dc.date.accessioned |
2012-11-05T09:10:45Z |
|
dc.date.available |
2012-11-05T09:10:45Z |
|
dc.date.copyright |
2012-10-19 |
- |
dc.date.issued |
2012-11-05 |
|
dc.date.submitted |
2012-10-19 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/6924 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9438 |
|
dc.description |
61 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάσθηκε η επίλυση του προβλήματος στόλου οχημάτων, με εφαρμογές στις μετρητικές διαδικασίες κοινωφελών οργανισμών. Προκειμένου να βρεθεί η βέλτιστη λύση, απαιτείται μεγάλο υπολογιστικό κόστος, χρονικά ασύμφορο. Για το λόγο αυτό χρησιμοποιούνται ευρεστικοί ή και μεταευρεστικοί αλγόριθμοι. Ο υπολογιστικός πυρήνας του αλγορίθμου που χρησιμοποιήθηκε είναι ένας ευρεστικός αλγόριθμος βελτιστοποίησης (insertion). Ουσιώδες χαρακτηριστικό του αλγορίθμου αυτού είναι ότι βελτιστοποιεί τις διαδρομές συλλογής των απαιτούμενων μετρήσεων (collection routes). Ο κώδικας προγραμματίστηκε σύμφωνα με τη μεθοδολογία του αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού (OOP) σε Visual Basic 6.0. Στο συγκεκριμένο πρόβλημα, έγινε εφαρμογή του κώδικα σε 4 διαφορετικά παραδείγματα, 2500 σημείων στο πλήθος το καθένα.Αρχικά, στο 1ο και 3ο παράδειγμα εφαρμόστηκε ο κώδικας για την περίπτωση χρήσης οχήματος με ταχύτητα 40 km/h. Ενώ στο 2ο και 4ο αντίστοιχα παράδειγμα εφαρμόστηκε ο κώδικας για την περίπτωση βαδίσματος με ταχύτητα 4km/h .Εξήχθησαν αποτελέσματα με τη δυνατότητα σύγκρισής τους και εξαγωγής περαιτέρω συμπερασμάτων. |
el |
dc.description.abstract |
This dissertation focuses on solving vehicle routing problem, with applications in measuring procedures of utilities. In order to find the optimal solution, a large computational cost is required, which is quite a lengthy process. For this reason, algorithms such as heuristics and meta- heuristics were used. The computational core of the applied algorithm that was used is the heuristic algorithm-insertion. The main characteristic of this algorithm is that it optimizes the collection routes for the required measurements. The code was programmed according to the methodology of object-oriented programming (OOP) in Visual Basic 6.0. In this particular problem, the code has been applied to 4 different examples, each one consisting of 2500 spots. At first, in the first and third example the vehicle was moving with a speed of 40 km / h, while in the second and fourth example the code was applied to a walking speed of 4km / h. Results were exported and compared, giving us further conclusions. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Λουκία Κ. Κορογιάννου |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDRestricted-policy.xml |
en |
dc.subject |
Δρομολόγηση οχημάτων |
el |
dc.subject |
Στόλοι οχημάτων |
el |
dc.subject |
Κοινωφελείς οργανισμοί |
el |
dc.subject |
Ευρεστικοί Αλγόριθμοι |
el |
dc.subject |
Εφοδιαστική Διαχείριση |
el |
dc.subject |
Vehicle Routing Problems (VRP) |
en |
dc.subject |
Heuristics |
en |
dc.subject |
Traveling Salesman Problem |
en |
dc.subject |
Depots |
en |
dc.title |
Επίλυση του προβλήματος δρομολόγησης στόλου οχημάτων με εφαρμογές στις μετρητικές διαδικασίες Κοινωφελών Οργανισμών |
el |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2011-10-12 |
- |
dc.date.modified |
2012-10-19 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Σαρίμβεης, Χαράλαμπος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Μαυρωτάς, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Κυρανούδης, Χρήστος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Σαρίμβεης, Χαράλαμπος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Μαυρωτάς, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Χημικών Μηχανικών. Τομέας Ανάλυσης και Σχεδίασης, Διεργασιών και Συστημάτων |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2012-11-05 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2012-11-05 |
- |