HEAL DSpace

Μοντέλο Επιχειρησιακής Έρευνας Προβλήματος Μεταφοράς Διερεύνησης Προοπτικών Ανάπτυξης Λιμένα. Εφαρμογή στον Λιμένα Πειραιά.

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Ψαραύτης, Χαρίλαος el
dc.contributor.author Λιόντος, Θωμάς Γ. el
dc.contributor.author Liontos, Thomas G. en
dc.date.accessioned 2012-11-08T09:04:43Z
dc.date.available 2012-11-08T09:04:43Z
dc.date.copyright 2012-09-19 -
dc.date.issued 2012-11-08
dc.date.submitted 2012-09-19 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/6928
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12053
dc.description 136 σ. el
dc.description.abstract Στις μέρες μας τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, πρωταγωνιστούν στην παγκόσμια ναυτιλιακή σκηνή. Επίσης οι τερματικοί σταθμοί εμπορευματοκιβωτίων έχουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη της κάθε περιοχής. Για το λόγο αυτό γίνονται μελέτες για την αποδοτικότερη λειτουργία των τερματικών σταθμών και των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Μια τέτοια μελέτη γίνεται στην παρούςα διπλωματική εργασία. Το μοντέλο το οποίο παρουσιάζεται, είναι μοντέλο επιχειρησιακής έρευνας, συγκεκριμένα είναι μοντέλο βασισμένο σε πρόβλημα μεταφοράς, που αφορά την αξιολόγηση των προοπτικών του λιμένα, στην εξυπηρέτηση των μεταφορών της ενδοχώρας. Προκειμένου να διαχειριστούν τα δεδομένα με βάση τη μοντελοποίηση γίνεται χρήση λογισμικού Γ.Ρ. Τέλος, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την εφαρμογή του μοντέλου στην περίπτωση του λιμένα του Πειραιά και γίνεται αξιολόγηση της μοντελοποίησης. el
dc.description.abstract Containerships have a significant role in maritime commerce and container terminals are key factors of container industry. Thus, research on sea transportation industry is employed for the most efficient operation of container terminals and containerships. This thesis presents an operational research model, based on transportation problem theory, and evaluates port’s prospects on inland multimodal transportation market share. In order to manage the processing data, geographical information software G.I.S is used. Finally, the model is applied in case of Piraeus port, and the model application is evaluated. en
dc.description.statementofresponsibility Θωμάς Γ. Λιόντος el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDRestricted-policy.xml en
dc.subject Τερματικοί σταθμοί εμπορευματοκιβωτίων el
dc.subject Επιχειρησιακή έρευνα el
dc.subject Θεωρία προβλήματος μεταφοράς el
dc.subject Λογισμικό γεωγραφικών πληροφοριών el
dc.subject Container terminals en
dc.subject Operational research en
dc.subject Transportation problem theory en
dc.subject Geographical information software en
dc.subject GIS en
dc.title Μοντέλο Επιχειρησιακής Έρευνας Προβλήματος Μεταφοράς Διερεύνησης Προοπτικών Ανάπτυξης Λιμένα. Εφαρμογή στον Λιμένα Πειραιά. el
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2012-09-14 -
dc.date.modified 2012-09-19 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Βεντίκος, Νικόλαος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Λυρίδης, Δημήτριος el
dc.contributor.committeemember Ψαραύτης, Χαρίλαος el
dc.contributor.committeemember Βεντίκος, Νικόλαος el
dc.contributor.committeemember Λυρίδης, Δημήτριος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλασσίων Μεταφορών. el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2012-11-08 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2012-11-08 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής