Πρόκειται για το αρχαιολογικό μουσείο του Κεραμεικού. Η επιλογή του θέματος προέκυψε από την ανάγκη του αρχαιολογικού χώρου για ένα μουσείο. Το ήδη υπάρχον κτίριο δεν είναι αρκετά μεγάλο ώστε να χωρέσουν όλα τα γλυπτά και αρχαία ευρήματα, πολλά από τα οποία εκτίθενται στο εθνικό αρχαιολογικό μουσείο και μερικά από αυτά βρίσκονται σε αποθήκες. Το οικόπεδο επιλέχτηκε με βάση την σημασία του κτιρίου αλλά και θέλοντας να δώσω μία λύση στο πρόβλημα που αντιμετωπίζει αυτό το κομβικό σημείο , οπού αυτή τη στιγμή βρίσκονται αποθήκες του ΗΣΑΠ. Ουσιαστικά είναι η διχάλα που σχηματίζετε από τις οδούς Πειραιώς – Ερμού. Θεώρησα ότι η θέση του οικοπέδου αυτή είναι πολύ σημαντική και θα μπορούσε να υποστηρικτή από μια τέτοια λειτουργία του Μουσείου του Κεραμεικού.
Κύρια εργαλεία που χρησιμοποίησα για την εύρεση της λύσης ήταν μακέτες εργασίας κλίμακας 1:1000 - 1:500 και σκίτσα. Η ιδέα ήταν να ενοποιήσω το οικόπεδο με τον αρχαιολογικό χώρο και να το αντιμετωπίσω σαν ένα, δημιουργώντας ένα κτίριο το οποίο θα ενσωματωνότανε χωρίς όμως να κατέστρεφε τα αρχαία που βρίσκονται εκεί. Έτσι το κτίριο πάτησε πάνω στο υπάρχον επίπεδο χωρίς να χρειαστεί να σκάψω σε αυτό. Το κτίριο γυρνάει την πλάτη του στην πόλη κλίνοντας την γωνία και κοιτάει τον αρχαιολογικό χώρο δίνοντας την δυνατότητα στον επισκέπτη να περπατήσει πάνω του και να παρατηρήσει από εκεί τα αρχαία αλλά και την πόλη.
The project is about the archaeological museum of Kerameikos. It was a building needed to accommodate all the sculptures and ancient artifacts, which the existing building couldn't do it because it is very small and many of which are exhibited in the National Archaeological Museum and a some of them are in storage. The place was chosen based on the significance of the building but also because I wanted to give a solution to the problem facing this critical point, which is currently located warehouses station. The location is the corner formed by the streets Piraeus and Ermou and is very important so it would be good place for a museum, and not warehouses.
The main tools used for finding the solution was working scale models 1:1000 -1:500 drawings and sketches. The idea was to integrate the corner with the archaeological site and treat as one , creating a building without interfering to the sculptures and ruins. So the building stepped on the existing level without dig into it. The building turns its back to the city closing the corner and looks at the archaeological site giving the visitors the chance to walk up and admire the ancient ruins and the modern city.