Στην εργασία αυτή μελετάται η περιοχή του όρμου Λιβαδιού της Σερίφου, νήσου των Δυτικών Κυκλάδων. Εντοπίζονται τα προβλήματα, που έχουν προκύψει από τις συγκρουόμενες χρήσεις στο παραλιακό μέτωπο, την αυξανόμενη τουριστική δραστηριότητα και την έλλειψη πολεοδομικού σχεδιασμού. Βασικό χαρακτηριστικό του όρμου είναι ότι φιλοξενεί το λιμάνι του νησιού το οποίο συμβάλλει σε μια διαρκή τροφοδότηση οχημάτων κατά μήκος του παραλιακού μετώπου, το οποίο ταυτόχρονα αποτελεί κύριο τουριστικό προορισμό, που συγκεντρώνει την πλειοψηφία των τουριστικών μονάδων και της αναψυχής. Εξετάζονται διαφορετικά σενάρια επεμβάσεων στην περιοχή και επιλέγεται μεταφορά του λιμένα σε διαφορετικό σημείο του όρμου, με τη δημιουργία του κατάλληλου δικτύου κινήσεων και χώρων στάθμευσης. Αυτό επιτρέπει την πεζοδρόμηση και ανάπλαση του παράκτιου μετώπου και των προσκείμενων ελεύθερων χώρων, τη δημιουργία υπαίθριων καθιστικών και τη μετατροπή του σημερινού λιμένα σε τουριστική μαρίνα. Οι επεμβάσεις στους υπαίθριους χώρους διατηρούν ήπιο χαρακτήρα, γίνονται κατά κύριο λόγο με εναλλαγές φυτεύσεων και υλικών. Οι μορφές των καθιστικών διερευνήθηκαν ως γλυπτά βότσαλα, μια ιδιόμορφη κατασκευή που συνδυάζει σκυρόδεμα και φελιζόλ και επιτρέπει τη δημιουργία πολλαπλών μορφών. Τέλος, στην περιοχή που δημιουργείται τουριστική μαρίνα γίνεται μια μορφή land art, καθώς τοποθετούνται βράχια από την εκβάθυνση του λιμανιού ως καθιστικά στοιχεία, τα οποία συνδιαλέγονται με τους υπάρχοντες κυματοθραύστες.
This final thesis deals with the area called Livadi, port of Serifos island in the West Cyclades. After studying the area we discover important issues that the waterfront area deals with, caused by the conflicted land uses, the increasing tourism and the lack of urban planning. An important characteristic is that the port is located there, which keeps feeding the waterfront with vehicles. At the same time, this area gathers the most accommodation units and is the most visited area for entertainment. During the thesis different cases of intervention are considered and the one chosen as suitable is the one which proposes moving the port in another area of the same bay, as at the same time creating a suitable network of public spaces,public parking places and a peripheral escape of vehicles. This allows the pedestianization of the waterfront, the reconstruction of public spaces attached at the waterfront and the conversion of the port in a yachting marine. In the public spaces the sitting benches are a sculptural proposal and they are considered pebble-formed using sculptured polystyrene covered by concrete. Finally, in the yachting marine a land art installation is created using rocks that will arise from the port dredging.