HEAL DSpace

Προδιαγραφές λιπαντικής ικανότητας και προβλήματα ναυτιλιακών καυσίμων μετά την εφαρμογή των νέων απαιτήσεων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Ζαννίκος, Φανούριος el
dc.contributor.author Τζελέπης, Δημήτριος Β. el
dc.contributor.author Tzelepis, Demetrios V. en
dc.date.accessioned 2012-12-18T10:13:23Z
dc.date.available 2012-12-18T10:13:23Z
dc.date.copyright 2012-10-22 -
dc.date.issued 2012-12-18
dc.date.submitted 2012-10-22 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/7176
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.6749
dc.description 189 σ. el
dc.description.abstract Στη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έγινε ανάλυση των νέων απαιτήσεων που ορίζονται στο ISO:8217/2010/2012 και αφορούν στην μείωση της περιεκτικότηταςσε θείο των ναυτιλιακών καυσίμων όπως επίσης και στις απαιτούμενες πλέον λιπαντικές ικανότητες αυτών για την αποδεκτή στις θαλάσσιες εφαρμογές χρήση τους. Έπειτα έγινε παρουσίαση των προβλημάτων που παρουσιάζονται κατά τη χρήση των ναυτιλιακών καυσίμων χαμηλού θείου στις αντλίες των πλοίων και αξιολόγηση της μεθόδου ISO 12156-1 με τη συσκευή HFRR (High Frequency Reciprocating Rig) η οποία χρησιμοποιείται για τον έλεγχο της λιπαντικής ικανότητας των ναυτιλιακών καυσίμων. Η μέθοδος παρουσίασε ανεπάρκεια στην ορθή εκτίμηση της λιπαντικής ικανότητας των ναυτιλιακών καυσίμων και εν συνεχεία οι παράμετροι της μεθόδου που αφορούν στον χρόνο και στο φορτίο εφαρμογής τροποποιήθηκαν. Έγινε επανέλεγχος των δειγμάτων ναυτιλιακών καυσίμων για να διευκρινιστεί η λιπαντική ικανότητα στις νέες συνθήκες, όπου και έγινε εμφανής η αύξηση της δημιουργούμενης διαμέτρου φθοράς. Τέλος, εξετάστηκε η επίδραση ενός βιοκαυσίμου ως συστατικό ανάμεξης στη λιπαντιική ικανότητα δύο δειγμάτων ναυτιλιακού καυσίμου. el
dc.description.abstract This thesis has analysed the new requirements brought forward by the ISO:8217/2010/2012 and concern the reduction of sulphur levels in marine fuel oil and their required lubricating abilities for use in marine applications. Consequently, the problems that have started to appear in marine fuel oil pumps by the use of low sulphur diesel and ultra low sulphur diesel oil are presented and the method for the determination of lubricity in diesel fuel ISO 12156-1 with the HFRR apparatus (High Frequency Reciprocating Rig) is evaluated. This method presents weaknesses in the correct determination of marine fuel lubricity. Ergo, the parameters of this method that concern the test duration and the applied load were modified. Using these modified parameters the lubrcity of these marine fuel samples was re-evaluated and an increase in the wear scar diameter was noted. Finally, a biodiesel was mixed with two marine diesel fuel samples and its effect on their lubricity was examined. en
dc.description.statementofresponsibility Δημήτριος Β. Τζελέπης el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDRestricted-policy.xml en
dc.subject Λιπαντική ικανότητα el
dc.subject Ναυτιλιακά καύσιμα el
dc.subject Θείο el
dc.subject Βιοκαύσιμα el
dc.subject Λίπανση el
dc.subject Υδρογονοαποθείωση el
dc.subject Υδρογονοκατεργασία el
dc.subject Αντλίες πλοίων el
dc.subject Διάμετρος φθοράς el
dc.subject Lubricity en
dc.subject Marine fuel en
dc.subject Sulfur en
dc.subject Lubrication en
dc.subject Hydrodesulfurization en
dc.subject Hydrotreating en
dc.subject HFRR en
dc.subject Reciprocating Rig en
dc.subject Marine fuel pump en
dc.subject Wear scar diameter en
dc.title Προδιαγραφές λιπαντικής ικανότητας και προβλήματα ναυτιλιακών καυσίμων μετά την εφαρμογή των νέων απαιτήσεων el
dc.title.alternative Lubricity standards and marine diesel fuel oil problems after the application of the new requirements en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2012-10-15 -
dc.date.modified 2012-10-22 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Καρώνης, Δημήτριος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Παπαδόπουλος, Χρήστος el
dc.contributor.committeemember Ζαννίκος, Φανούριος el
dc.contributor.committeemember Καρώνης, Δημήτριος el
dc.contributor.committeemember Παπαδόπουλος, Χρήστος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2012-12-18 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2012-12-18 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής