Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της επίδρασης που έχει η ολίσθηση της έλικας του πλοίου στη λειτουργική συμπεριφορά του κινητήρα του. Συγκεκριμένα θα παρουσιαστούν διαγράμματα στα οποία θα φαίνεται η επίδραση που έχει η ολίσθηση, για διάφορες τιμές αυτής εντός λογικών ορίων που απατώνται στην πράξη, σε σημαντικά μεγέθη του κινητήρα, όπως είναι η ισχύς του κινητήρα, η ειδική κατανάλωση καυσίμου κ.α.
The purpose of this present diploma thesis is to exam the influence of the propeller slip on a two stroke marine diesel engine’s performance. More specifically there will be presented diagrams in which the effect of the slip will be shown for various of its values within reasonable limits found in practice and to important figures of the engine such as engine power, specific fuel consumption etc.