Κεφάλαιο 1ο: Παρουσίαση, ερμηνεία και σύγκριση των φορτίσεων (loads) που εφαρμόζονται στη μέση τομή των πετρελαιοφόρων διπλού τοιχώματος και των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου χύδην σύμφωνα με τους αντίστοιχούς CSR.
Κεφάλαιο 2ο: Σύγκριση και θεωρητική ανάλυση των κατασκευαστικών προδιαγραφών (structural scantlings) των ελασμάτων και των ενισχυτικών της μέσης τομής των εξεταζόμενων τύπων πλοίων.
Κεφάλαιο 3ο: Σύγκριση της διαδικασίας επαλήθευσης του σχεδίου (design verification) μεταξύ των δύο τύπων πλοίων. Δηλαδή αυτό το κεφάλαιο εστιάζει στον έλεγχο αντοχής λόγω κάμψης, έλεγχο απέναντι σε λυγισμό των ελασμάτων και των ενισχυτικών, έλεγχο της μέγιστης αντοχής καθώς και στον έλεγχο απέναντι σε κόπωση των διαμήκων ενισχυτικών. Η ανάλυση της αντοχής του πλοίου με την χρήση πεπερασμένων στοιχείων είναι πέρα από τους σκοπούς της παρούσας διπλωματικής εργασίας.
Κεφάλαιο 4ο: Παρουσίαση και ερμηνεία των αποτελεσμάτων της εφαρμογής των IACS CSR σε τρία πλοία. Πιο συγκεκριμένα η σύγκριση διεξάγεται μεταξύ ενός πετρελαιοφόρου διπλού τοιχώματος με μια κεντρική διαμήκη φρακτή, το οποίο χρησιμοποιείται σαν βάση για τη σύγκριση, ενός πλοίου μεταφοράς φορτίου χύδην διπλού τοιχώματος και ενός πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου χύδην μονού τοιχώματος.
Chapter 1: Presentation, explanation and comparison of the hull girder and local loads that are applied in the midship section of double hull oil tankers and bulk carriers according to their respective CSR.
Chapter 2: Comparison and theoretical analysis of the structural scantlings of the midship section of double hull oil tankers and bulk carriers as far as plates and longitudinal stiffeners are concerned.
Chapter 3: Comparison of the design verification procedures for double hull oil tankers and bulk carriers. Namely, this chapter focuses on hull girder bending strength assessment, buckling check of plates and stiffeners, hull girder ultimate strength check and fatigue check of longitudinal stiffeners. Direct strength analysis through finite elements methods and assessment of accidental limit state is beyond the scope of the present diploma thesis.
Chapter 4: Presentation and explanation of the results of the implementation of IACS CSR in three ships. More specifically the comparison is carried out among a double hull oil tanker with a centreline bulkhead, which is used as the basis of the comparison, and a double skin bulk carrier as well as a single skin bulk carrier, which have the same main particulars with the double hull oil tanker.