HEAL DSpace

Πειραματική διερεύνηση υπερπήδησης κυμάτων στο νέο αεροδιάδρομο του αεροδρομίου "Μακεδονία"

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Μουτζούρης, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.author Sasin, George T. en
dc.contributor.author Νικόλας, Γιώργης
dc.contributor.author Nikolas, Giorgis en
dc.date.accessioned 2013-01-17T09:24:48Z
dc.date.available 2013-01-17T09:24:48Z
dc.date.copyright 2012-11-02 -
dc.date.issued 2013-01-17
dc.date.submitted 2012-11-02 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/7379
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12196
dc.description 111 σ. el
dc.description.abstract Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση σε φυσικό προσομοίωμα με πειραματικές μετρήσεις του φαινομένου της κυματικής υπερπήδησης σε κατακόρυφο τοιχίο. Δεδομένου ότι το συγκεκριμένο φαινόμενο είναι σύνθετο και πολύπλοκο, η εργαστηριακή έρευνα θεωρείται διεθνώς αξιόπιστη μέθοδος εκτίμησης του, έναντι ημιεμπειρικών μεθόδων. Στην παρούσα διπλωματική εργασία αξιολογήθηκαν πειραματικές μετρήσεις υπερπήδησης που έγιναν στο φυσικό προσομοίωμα για την επέκταση του αεροδιαδρόμου προσαπογειώσεων 10-28 του κρατικού αερολιμένα Θεσσαλονίκης «Μακεδονία». Το φυσικό προσομοίωμα αφορούσε συγκεκριμένα στο περιμετρικό μέτωπο της επέκτασης, για την οριστικοποίηση της μορφής και των διαστάσεων του, ώστε να εξασφαλίζεται η ασφάλεια των αεροσκαφών. Το περιμετρικό μέτωπο της επίχωσης θα κατασκευασθεί με κατακόρυφο μέτωπο με τοίχο επιστροφής κυμάτων. Αξιολογήθηκαν μετρήσεις από 2 φυσικά προσομοιώματα διαφορετικής κλίμακας (ένα υπό κλίμακα 1:60 και ένα υπό κλίμακα 1:30) για δύο συγκεκριμένες διατομές. Η έρευνα αυτή πραγματοποιήθηκε στο Εργαστήριο Λιμενικών Έργων του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και συγκεκριμένα στις Δεξαμενές Δοκιμών Δ1 και Δ2 κατά τους μήνες Δεκέμβριο του έτους 2011 και Ιανουάριο - Φεβρουάριο του 2012. Τα αποτελέσματα όλων των επιμέρους δοκιμών συγκεντρώθηκαν και αναλύθηκαν με την βοήθεια θεωρητικών σχέσεων, ηλεκτρονικών υπολογιστών και προγραμμάτων. Η επεξεργασία και εξαγωγή συμπερασμάτων έγινε με την βοήθεια πινάκων και διαγραμμάτων τα οποία οπτικοποιούν το φαινόμενο της κυματικής υπερπήδησης υπό τις δεδομένες συνθήκες και τα κυματικά χαρακτηριστικά της πειραματικής διερεύνησης. Αρχικά γίνεται αναφορά των θεωρητικών στοιχείων που αφορούν γενικά στους κυματισμούς και στη συνέχεια στο φαινόμενο της κυματικής υπερπήδησης. el
dc.description.statementofresponsibility George T. Sasin el
dc.description.statementofresponsibility Γιώργης Νικόλας el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Υπερπήδηση el
dc.subject Κατακόρυφα μέτωπα el
dc.subject Λιμενικά έργα el
dc.subject Αεροδρόμια el
dc.subject Αεροδρόμιο Μακεδονία el
dc.subject Naval works en
dc.subject Airports en
dc.subject Macedonia airport en
dc.title Πειραματική διερεύνηση υπερπήδησης κυμάτων στο νέο αεροδιάδρομο του αεροδρομίου "Μακεδονία" el
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2010-10-29 -
dc.date.modified 2012-11-02 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Δερματάς, Δημήτρης el
dc.contributor.advisorcommitteemember Αζοράκος, Σαμψών el
dc.contributor.committeemember Μουτζούρης, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.committeemember Δερματάς, Δημήτρης el
dc.contributor.committeemember Αζοράκος, Σαμψών el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Υδατικών Πόρων και Περιβάλλοντος el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2013-01-17 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2013-01-17 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής