HEAL DSpace

Αναζητώντας το όριο του "περίπου αντικειμένου" όταν το "είναι" τείνει στο δυνητικό

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Σταυρίδου, Αθηνά el
dc.contributor.advisor Stavridou, Athena en
dc.contributor.advisor Papalexopoulos, Dimitrios en
dc.contributor.advisor Παπαλεξόπουλος, Δημήτριος el
dc.contributor.author Πασίσης, Γεώργιος el
dc.contributor.author Pasisis, Georgios en
dc.contributor.author Ριζοπούλου, Σοφία el
dc.contributor.author Rizopoulou, Sofia en
dc.date.accessioned 2013-01-17T09:52:27Z
dc.date.available 2013-01-17T09:52:27Z
dc.date.issued 2013-01-17
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/7389
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.388
dc.description 200 σ. el
dc.description.abstract Στην ερευνητική μας εργασία εξετάζουμε το δυνητικό στο έργο του Pierre Levy και τη δυνητικοποιήση, ως διαδικασία παραγωγής νέων προβλημάτων, θεωρημένη σαν ανοιχτό σύστημα, δηλαδή ένα σύστημα που αλληλεπιδρά με το περιβάλλον του. Η μετάβαση από τον υποστασιακό στον συμβαντολογικό άξονα περιγράφεται μόνον εκ των υστέρων και ορίζεται ως «κρίσιμο σημείο», όρος δανεισμένος από το θεωρητικό έργο του Manuel de Landa. Αρχικά θα προσδιορίσουμε το σύγχρονο αρχιτεκτονικό «αντικείμενο», εξετάζοντας το δυνητικό σε δύο εκφάνσεις του - σε δύο θεωρίες έκδηλα επηρεασμένες και από άλλα επιστημονικά πεδία. Το δυνητικό στην «Ηλεκτρονική Πολεοδομία» του Τάκη Ζενέτου αποτελεί το σπόρο προς γονιμοποίηση, αλλά και την αφορμή για μια νέα προβληματοθεσία στα ζητήματα σχεδιασμού της πόλης [ενεργοποίηση, δυνητικοποίηση]. Τέλος με αφορμή τα συνέδρια «game set and match» της διεπιστημονικής ομάδας ONL θα εντοπίσουμε τον σύγχρονο ρόλο του αρχιτέκτονα ως συντονιστή ενός «παιχνιδιού» με στόχο την αύξηση της συλλογικής νοημοσύνης, και τις ψηφιακές τεχνολογίες, ως το εργαλείο ανάδυσης του δυνητικού μέσω του παρεμβατικού ρόλου του «ενεργού υποκειμένου» - χρήστη. el
dc.language.iso el en_US
dc.subject Ανοιχτό σύστημα el
dc.subject Open system en_US
dc.subject Δυνητικό el
dc.subject Virtual en_US
dc.subject Περίπου αντικείμενο el
dc.subject Quasi object en_US
dc.subject Δημιουργία el
dc.subject Creation en_US
dc.subject Τάκης Ζενέτος el
dc.subject Kas Oosterhuis en_US
dc.title Αναζητώντας το όριο του "περίπου αντικειμένου" όταν το "είναι" τείνει στο δυνητικό el
dc.type Lecture en_US
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής