HEAL DSpace

Από τον οραματισμό στην υλοποίηση: το σχολικό κτίριο των δεκαετιών '60 και '70

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Papalexopoulos, Dimitris en
dc.contributor.advisor Παπαλεξόπουλος, Δημήτρης el
dc.contributor.author Τζαχρήστα, Κατερίνα el
dc.contributor.author Tzachrista, Katerina en
dc.contributor.author Φελέκη, Αθηνά el
dc.contributor.author Feleki, Athina en
dc.date.accessioned 2013-01-25T10:47:14Z
dc.date.available 2013-01-25T10:47:14Z
dc.date.issued 2013-01-25
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/7488
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.406
dc.description 61 σ. el
dc.description.abstract Η παρούσα εργασία αφορά τη διερεύνηση του κοινωνικού ρόλου των αρχιτεκτόνων των δεκαετιών ’60 και ’70 με είσοδο το σχολικό κτίριο. Την εποχή εκείνη, κινητήριος δύναμη του αρχιτεκτονικού έργου, υπήρξε η συνειδητοποίηση της κοινωνικής του διάστασης, γεγονός που διαφαίνεται έντονα στον τομέα της σχολικής αρχιτεκτονικής. Η κάθε αρχιτεκτονική λύση κινείται από καθαρά υποκειμενικούς παράγοντες, αλλά πάντα μέσα σε ένα καθορισμένο πλαίσιο που επιβάλλουν οι κοινωνικές συνθήκες. Για το λόγο αυτό, τα σχολικά κτίρια που πραγματοποιούνται διαφέρουν και απαρτίζουν ένα βεληνεκές, που παρουσιάζεται ενδεικτικά μέσα από τα έργα των Κ. Φινέ, Ι. Λιάπη, Τ. Μπίρη, Α. Τομπάζη, Α. Κωστίκα, Τ. Ζενέτο και Α. Ζάννο. Στη συγκεκριμένη εργασία, δεν επιχειρείται μορφολογική ανάλυση και κριτική του παραγόμενου έργου, αλλά αποδίδεται βαρύτητα στην πορεία από τον οραματισμό έως την υλοποίησή του. el
dc.description.abstract The present essay examines the social role of the architects during the decades ’60 and ’70 through the school building. At the time, the awareness of architecture’s social dimension operated as workhorse. This fact appears vividly through school architecture. Each architectural solution is driven by subjective factors which are predefined by social bounds. Therefore, the educational buildings of the examined period, differ and compose a range, which is presented through the work of K. Fine, I. Liapi, T. Mpiri, A. Tompazi, A. Kostika, T. Zeneto and A. Zanno. In this essay, we do not attempt a morphological analysis of the produced school architecture. Emphasis is attributed to the process, that begins with visualization and is completed with the building’s implementation. en
dc.language.iso el en_US
dc.subject Κοινωνικός ρόλος el
dc.subject Social role en_US
dc.subject Σχολικό κτίριο el
dc.subject School building en_US
dc.subject Αρχιτεκτονικά συνέδρια el
dc.subject Architectural conventions en_US
dc.subject Εκπαίδευση el
dc.subject Education en_US
dc.subject Όραμα el
dc.subject Vision en_US
dc.title Από τον οραματισμό στην υλοποίηση: το σχολικό κτίριο των δεκαετιών '60 και '70 el
dc.title.alternative From visualization to implementation: the school building during the decades '60 and '70 en
dc.type Lecture en_US
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής