Το θέμα της διπλωματικής μας εργασίας έχει ως αντικείμενο μελέτης το πάρκο «Α. Τρίτσης» και πιο συγκεκριμένα το δυτικό όριό του. Έχοντας μελετήσει το πάρκο και καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι τα όριά του δημιουργούν το μεγαλύτερο πρόβλημα στη σύνδεση αυτού με τον αστικό ιστό που το περικλείει, επιλέγουμε το πιο καίριο εξ αυτών προς περεταίρω μελέτη. Αυτό είναι το όριο που ορίζεται από τη λεωφόρο Φυλής στα δυτικά του πάρκου. Πρόκειται για μια ζώνη χωρίς κανένα ίχνος οργανωμένης διαμόρφωσης, η οποία προκύπτει από το πεζοδρόμιο της Φυλής και τον άξονα των σιδηροδρομικών γραμμών που διέρχεται σε σχετικά κοντινή απόσταση παράλληλα σε αυτό και που αποτελεί κομμάτι της εκτός λειτουργίας γραμμής του ΟΣΕ που συνέδεε το Λαύριο με τους Αγίους Αναργύρους. Σε αυτή, λοιπόν, την «νεκρή» ζώνη επιλέγουμε να δώσουμε νέες χρήσεις βάσει σχεδιασμού που ενισχύει τη σύνδεση του πάρκου με την πόλη, δημιουργώντας μια μεταβατική ζώνη με στοιχεία φυσικού αλλά και αστικού χαρακτήρα. Ανάμεσα στις νέες χρήσεις που δημιουργούμε είναι μια γραμμική πλατεία με προσωρινές κατασκευές για τη διεξαγωγή υπαίθριων αγορών και δραστηριοτήτων, ένα πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής, ένας κοινοτικός κήπος, ένα υπαίθριο γυμναστήριο καθώς και η διαμόρφωση των δυο υπαρχόντων χώρων στάθμευσης στις κύριες εισόδους επί της Φυλής. Όλα αυτά προβλέπεται να συνδέονται με μια ενοποιητική ζώνη πεζοδρόμου και ποδηλατοδρόμου που θα πλαισιώνει τον άξονα των γραμμών. Στο τελευταίο στάδιο της εργασίας εστιάζουμε στον λόφο, βόρεια στη ζώνη μελέτης, όπου αφουγκραζώμενες την ανάγκη των νέων της περιοχής σχεδιάζουμε ένα skatepark ενταγμένο πολύ ομαλά στο έντονο ανάγλυφο.
The subject of our work has studied the park "A. Tritsis "and more specifically the western boundary. Having studied the park and concluding that its limits create the biggest problem in its connection with the urban tissue that encloses it, we choose the most critical of them for further study. This is the limit set by Filis Avenue at the west of the park. This is a band without a trace of organized formation, resulting from the pavement of Filis and the axis of the rail lines that pass relatively close parallel to it and that is part of the Off Line Trains connecting Lavrio with Agious Anargyrous. In this "dead" zone we choose to give new uses by design that strengthen the connection of the park with the city, creating a transition zone with elements of natural and urban character. Among the new uses, we create a linear square with temporary structures for outdoor fairs and activities, a traffic education park, a community garden, an outdoor gym and the redesign of the two existing parking spaces close to the main entrances on Filis Avenue. All are planned to be connected by a unifying pedestrian and bicycle zone which surrounds the rail lines. In the final stage of the project, we focus on the hill, at the north side of the study area where taking concider of the need of the teens of the area, we design a skatepark integrated very smoothly into the sharp relief.