Ο αριθμός των διαφημιστικών πινακίδων και λοιπών μέσων κατά μήκος των ελληνικών οδών κατά τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί υπερβολικά ,με αρνητικές συνέπειες στον τομέα της οδικής ασφάλειας, ενώ παράλληλα έχουν αλλάξει τη μορφή και τα χαρακτηριστικά αυτών. Η ισχύουσα νομοθεσία θέτει αυστηρούς περιορισμούς στην τοποθέτηση διαφημιστικών μέσων, με αποτέλεσμα πολλά εξ’ αυτών να έχουν αφαιρεθεί. Ωστόσο, η εφαρμογή της αντιμετωπίζει προβλήματα. Κύριες αιτίες αποτελούν οι ασάφειες της νομοθεσίας περί των αρμόδιων για την αποξήλωση φορέων καθώς και η αντιμετώπιση από τους δημόσιους αρμόδιους φορείς που παραβλέπουν πολλές φορές τον παράγοντα της οδικής ασφάλειας.
The number of billboards and other media along the Greek roads in recent years has increased too, with adverse consequences for road safety, while they have changed the shape and materials of these. Existing legislation places strict restrictions on the placement of advertising media, resulting billboards removal. However, its implementation is facing difficulties. Major causes are the ambiquities of law about subtraction authorities and their attitude which disregards the factor of road safety.