HEAL DSpace

Αριθμητική μελέτη κριτηρίων ελικτικότητας πλοίου

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Σπύρου, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.author Γκόλφη, Ελένη Κ. el
dc.contributor.author Gkolfi, Eleni K. en
dc.date.accessioned 2013-03-15T08:13:36Z
dc.date.available 2013-03-15T08:13:36Z
dc.date.copyright 2013-03-06 -
dc.date.issued 2013-03-15
dc.date.submitted 2013-03-06 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/7791
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.3662
dc.description 89 σ. el
dc.description.abstract Στα πλαίσια της εργασίας δημιουργήθηκε σειρά υπολογιστικών προγραμμάτων σε περιβάλλον Mathematica για τη μελέτη των ελικτικών ικανοτήτων πλοίων όπως αυτές εξετάζονται από τα κριτήρια του ΙΜΟ (MSC137(76)). Η μελέτη καλύπτει τόσο τα δυναμικά ευσταθή όσο και τα δυναμικά ασταθή πλοία. Δίνεται η δυνατότητα αξιολόγησης της ελικτικής συμπεριφοράς σε περιπτώσεις διαφορετικής φόρτωσης που έχει επίπτωση στο βύθισμα και στη διαγωγή. Διαφοροποιήσεις σε επιλογές που αφορούν το πηδάλιο γίνονται αντιληπτές από τον κώδικα. Εξετάστηκε η ελικτική συμπεριφορά δύο πλοίων, ενός VLCC και ενός μικρού δεξαμενόπλοιου. Επιπλέον έγινε μελέτη για την επίδραση του ανέμου στους ελιγμούς που πραγματοποιήθηκαν για αυτά τα πλοία, όταν βρίσκονται σε κατάσταση πλήρους φόρτωσης και σε κατάσταση ερματισμού. Ο στόχος ήταν να διαπιστωθεί αν η εφαρμογή των κριτηρίων που εφαρμόζονται για την ήρεμη κατάσταση συνεχίζει να έχει νόημα όταν υπάρχει επίδραση δυνατού ανέμου. el
dc.description.abstract In this thesis a series of computer programs was created in Mathematica to study ship manoeuvrability against the IMO’s criteria [MSC137 (76)]. The study has covered both dynamically stable and unstable ships. The applied method allows assessment of ship manoeuvrability in different loading conditions that affect draught and trim. Also, the code is sensitive to different choices concerning the rudder. Two ships, a VLCC and a small tanker, were investigated as test cases. Further study was carried out on the effect of strong wind loads on the manoeuvres performed by these ships, for full load and ballast condition. The purpose was to determine whether the existing criteria, that are created for calm situation, can still be fulfilled in such cases. en
dc.description.statementofresponsibility Ελένη Κ. Γκόλφη el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Ελικτικότητα πλοίου el
dc.subject Προσομοίωση el
dc.subject Αριθμητική μελέτη κριτηρίων el
dc.subject Δεξαμενόπλοιο el
dc.subject Άνεμος el
dc.subject Ship manoeuvrability en
dc.subject Simulation en
dc.subject Criteria en
dc.subject Tanker en
dc.subject Wind en
dc.title Αριθμητική μελέτη κριτηρίων ελικτικότητας πλοίου el
dc.title.alternative Numerical investigation on ship manoeuvrability criteria en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2013-03-05 -
dc.date.modified 2013-03-06 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Παπανικολάου, Απόστολος el
dc.contributor.committeemember Σπύρου, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.committeemember Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Παπανικολάου, Απόστολος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου & Θαλασσίων Μεταφορών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2013-03-15 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2013-03-15 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής