HEAL DSpace

Πειραματική μελέτη συνιστωσών αντίστασης ιστιοπλοϊκού σκάφους

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Τζαμπίρας, Γεώργιος el
dc.contributor.author Πρίφτης, Βασίλειος Γ. el
dc.contributor.author Priftis, Vasileios G. en
dc.date.accessioned 2013-04-11T08:27:24Z
dc.date.available 2013-04-11T08:27:24Z
dc.date.copyright 2013-03-27 -
dc.date.issued 2013-04-11
dc.date.submitted 2013-03-27 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/7951
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.3911
dc.description 136 σ. el
dc.description.abstract Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι να καθορίσει την τυποποίηση της πειραματικής διαδικασίας η οποία θα πρέπει να ακολουθείται κατά την διεξαγωγή πειραμάτων σε ιστιοπλοϊκά σκάφη στην πειραματική δεξαμενή του Ε.Ν.Θ.Υ. Στην εργασία ακόμα υπολογίζεται πειραματικά η πλάγια δύναμη και αντίσταση που αναπτύσσεται κατά την κίνηση ενός ιστιοφόρου σκάφους. Επίσης γίνεται σύγκριση των αποτελεσμάτων αυτών με τις ημιεμπειρικές μεθόδους πρόβλεψης ταχύτητας του Oossanen και του ORC VPP. Η μελέτη της αντίστασης λόγω εγκάρσιας κλίσης συγκρίθηκε επίσης και με τις εργασίες των Gerritsma και Keuning. el
dc.description.abstract The influence of the heel on the performance of a sailing boat is recognized by many authors, but the way that this is treated by the Velocity Prediction Programs differs. Various attempts have been made to “capture” this change of the Resistance, but these methods are general and cannot be applied with confidence in all aspects. The International Technical Committee of the ORC has this matter in their agenda for long time. In order to evaluate these methods, experiments were carried out at the Laboratory of Ship and Marine Hydrodynamics of the National Technical University of Athens (NTUA), for a ¼ scaled sailing boat of a BOC 50 ft. Therefore, the scope of this work has been to compare the measurements of BOC 50 model with predictions made by the Velocity Prediction Programs of P. Van Oossanen 1993 and ORC_VPP 2012. In addition, the calculation of resistance due to heel estimated with the prior VPP’s as well as by the method of Gerritsma et all 1992/1993 , J.A. Keuning and M.Katgert 2010 is compared to the measured values. The experimental results refer to the drag, side force and the free surface elevation in calm water. en
dc.description.statementofresponsibility Βασίλειος Γ. Πρίφτης el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDRestricted-policy.xml en
dc.subject Ιστιοπλοϊκό el
dc.subject Αντίσταση ιστιοφόρου σκάφους el
dc.subject Εγκάρσια κλίση el
dc.subject Κλίση el
dc.subject Πειραματική μελέτη el
dc.subject Sailing en
dc.subject Resistance boat sail en
dc.subject Heel en
dc.subject Experimental study en
dc.subject Yacht en
dc.title Πειραματική μελέτη συνιστωσών αντίστασης ιστιοπλοϊκού σκάφους el
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2013-03-04 -
dc.date.modified 2013-03-27 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Γρηγορόπουλος, Γρηγόριος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Μπελιμπασάκης, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.committeemember Τζαμπίρας, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Γρηγορόπουλος, Γρηγόριος el
dc.contributor.committeemember Μπελιμπασάκης, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής και Θαλάσσιας Υδροδυναμικής el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2013-04-11 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2013-04-11 -


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record