HEAL DSpace

Μελέτη της επίδρασης της καύσης χαμηλών θερμοκρασιών σε κινητήρα diesel με χρήση πολυζωνικού μοντέλου καύσης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Χουντάλας, Δημήτριος el
dc.contributor.author Τερτίπης, Αθανάσιος Π. el
dc.contributor.author Tertipis, Athanasios P. en
dc.date.accessioned 2007-11-30T07:40:11Z
dc.date.available 2007-11-30T07:40:11Z
dc.date.copyright 2007-11-28
dc.date.issued 2007-11-30T07:40:11Z
dc.date.submitted 2007-11-28
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/798
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.3308
dc.description 108 σ. el
dc.description.abstract Αντικείμενο της παρούσης διπλωματικής αποτελεί η μελέτη της καύσης χαμηλών θερμοκρασιών σε κινητήρα Diesel , χρησιμοποιώντας κατάλληλο , υπολογιστικό μοντέλο καύσης . Η επίτευξη χαμηλών θερμοκρασιών καύσης πραγματοποιήθει δια της εφαρμογής υψηλών ποσοστών ανακυκλοφορίας καυσαερίου (EGR) , έχοντας σαν κύριο στόχο τη παρακολούθηση της συμπεριφοράς τόσο των κύριων λειτουργικών παραμέτρων (επιδόσεις) του κινητήρα όσο και των δύο κύριων ρύπων των κινητήρων diesel δηλαδή των ΝΟχ και της αιθάλης. el
dc.description.abstract The main object of the thesis is the investigation of the effect of the low temperature combustion in a diesel engine using a multizone simulation model . In order to achieve low temeperature combustion high percentages of EGR (exhaust gas recirculation) were used , having as main purpose the observation not only of the general perfomance of the engine but also the exhaust emissions of diesel engines NOx and soot. en
dc.description.statementofresponsibility Αθανάσιος Π. Τερτίπης el
dc.format.extent 175 bytes
dc.format.extent 5827452 bytes
dc.format.mimetype text/xml
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Χαμηλές θερμοκρασίες el
dc.subject Καύση χαμηλών θερμοκρασιών el
dc.subject Κινητήρας Diesel el
dc.subject Πολυζωνικό μοντέλο καύσης el
dc.subject Ανακυκλοφορία καυσαερίου el
dc.subject ΝΟχ el
dc.subject Αιθάλη el
dc.subject Low temperature en
dc.subject Low temperature combustion en
dc.subject Diesel engine en
dc.subject Multizone simulation model en
dc.subject Exhaust gas recirculation en
dc.subject EGR en
dc.subject NOx en
dc.subject Soot en
dc.title Μελέτη της επίδρασης της καύσης χαμηλών θερμοκρασιών σε κινητήρα diesel με χρήση πολυζωνικού μοντέλου καύσης el
dc.title.alternative Investigation on the effects of the low temperature combustion in diesel engine using a multizone simulation model en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2007-10-25
dc.date.modified 2007-11-28
dc.contributor.advisorcommitteemember Χουντάλας, Δημήτριος el
dc.contributor.committeemember Χουντάλας, Δημήτριος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2007-11-30
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2007-11-30


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής