Αντικείμενο της παρούσης διπλωματικής αποτελεί η μελέτη της καύσης χαμηλών θερμοκρασιών σε κινητήρα Diesel , χρησιμοποιώντας κατάλληλο , υπολογιστικό μοντέλο καύσης . Η επίτευξη χαμηλών θερμοκρασιών καύσης πραγματοποιήθει δια της εφαρμογής υψηλών ποσοστών ανακυκλοφορίας καυσαερίου (EGR) , έχοντας σαν κύριο στόχο τη παρακολούθηση της συμπεριφοράς τόσο των κύριων λειτουργικών παραμέτρων (επιδόσεις) του κινητήρα όσο και των δύο κύριων ρύπων των κινητήρων diesel δηλαδή των ΝΟχ και της αιθάλης.
The main object of the thesis is the investigation of the effect of the low temperature combustion in a diesel engine using a multizone simulation model . In order to achieve low temeperature combustion high percentages of EGR (exhaust gas recirculation) were used , having as main purpose the observation not only of the general perfomance of the engine but also the exhaust emissions of diesel engines NOx and soot.