HEAL DSpace

Αξιολόγηση νέας μεθοδολογίας για την επίδραση διακύμανσης φορτίου στην πίεση καύσης κινητήρων Diesel

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Χουντάλας, Δημήτριος el
dc.contributor.author Κουκοράβας, Θεόδωρος-Παναγιώτης Χ. el
dc.contributor.author Koukoravas, Theodoros-Panagiotis C. en
dc.date.accessioned 2013-04-17T10:31:41Z
dc.date.available 2013-04-17T10:31:41Z
dc.date.copyright 2013-03-29 -
dc.date.issued 2013-04-17
dc.date.submitted 2013-03-29 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/7995
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11616
dc.description 113 σ. el
dc.description.abstract Στην παρούσα διπλωματική εργασία σκοπός ήταν η αξιολόγηση μιας νέας μεθοδολογίας για την επίδραση της διακύμανσης φορτίου στην πίεση καύσης κινητήρων Diesel. Στην τεχνική αυτή χρησιμοποιούνται δύο αισθητήρες πίεσης με σκοπό με τον πρώτο αισθητήρα να μετράται συνεχώς ένας κύλινδρος αναφοράς και ταυτόχρονα να μετρώνται διαδοχικά οι υπόλοιποι κύλινδροι του κινητήρα με χρήση του δεύτερου αισθητήρα. Διερευνήθηκε το φαινόμενο της διακύμανσης φορτίου σε δύο κινητήρες Diesel μεγάλων διαστάσεων που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, ενός τετράχρονου δωδεκακύλινδρου V διάταξης και ενός δίχρονου επτακύλινδρου σε σειρά. el
dc.description.abstract The purpose of the present diploma thesis is the evaluation of a new methodology for the effect of load variation on Diesel engine combustion pressure. This new measurement technique consists of two pressure sensors which are used to measure at the same time a specific cylinder called reference cylinder and the remaining engine cylinders. A detailed investigation has been conducted on two large-scale Diesel engines used for electric power generation, a four-stroke twelve cylinder V-type and a two-stroke seven cylinder in-line Diesel engine. en
dc.description.statementofresponsibility Θεόδωρος-Παναγιώτης Χ. Κουκοράβας el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Διακύμανση φορτίου el
dc.subject Πίεση καύσης el
dc.subject Ναυτικοί κινητήρες ντήζελ el
dc.subject Δίχρονος κινητήρας el
dc.subject Τετράχρονος κινητήρας el
dc.subject Diesel en
dc.subject Load variation en
dc.subject Load fluctuation en
dc.subject Combustion pressure en
dc.subject Two-stroke engine en
dc.subject Four-stroke engine en
dc.title Αξιολόγηση νέας μεθοδολογίας για την επίδραση διακύμανσης φορτίου στην πίεση καύσης κινητήρων Diesel el
dc.title.alternative Evaluation of a new methodology for the effect of load variation on Diesel engine combustion pressure en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2013-03-05 -
dc.date.modified 2013-03-29 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Γιακουμής, Ευάγγελος el
dc.contributor.committeemember Χουντάλας, Δημήτριος el
dc.contributor.committeemember Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.committeemember Γιακουμής, Ευάγγελος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2013-04-17 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2013-04-17 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής