Στην παρούσα διπλωματική εργασία σκοπός ήταν η αξιολόγηση μιας νέας μεθοδολογίας για την επίδραση της διακύμανσης φορτίου στην πίεση καύσης κινητήρων Diesel. Στην τεχνική αυτή χρησιμοποιούνται δύο αισθητήρες πίεσης με σκοπό με τον πρώτο αισθητήρα να μετράται συνεχώς ένας κύλινδρος αναφοράς και ταυτόχρονα να μετρώνται διαδοχικά οι υπόλοιποι κύλινδροι του κινητήρα με χρήση του δεύτερου αισθητήρα. Διερευνήθηκε το φαινόμενο της διακύμανσης φορτίου σε δύο κινητήρες Diesel μεγάλων διαστάσεων που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, ενός τετράχρονου δωδεκακύλινδρου V διάταξης και ενός δίχρονου επτακύλινδρου σε σειρά.
The purpose of the present diploma thesis is the evaluation of a new methodology for the effect of load variation on Diesel engine combustion pressure. This new measurement technique consists of two pressure sensors which are used to measure at the same time a specific cylinder called reference cylinder and the remaining engine cylinders. A detailed investigation has been conducted on two large-scale Diesel engines used for electric power generation, a four-stroke twelve cylinder V-type and a two-stroke seven cylinder in-line Diesel engine.