HEAL DSpace

Διερεύνηση εκτίμησης δυναμικού μέτρου δυσκαμψίας ασφαλτομιγμάτων μέσω αλγορίθμων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Λοϊζος, Αντρέας el
dc.contributor.author Γιαννιού, Παρασκευή Κ. el
dc.contributor.author Gianniou, Paraskevi K. en
dc.date.accessioned 2013-04-19T06:46:19Z
dc.date.available 2013-04-19T06:46:19Z
dc.date.copyright 2013-04-01 -
dc.date.issued 2013-04-19
dc.date.submitted 2013-04-01 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/8008
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11391
dc.description 129 σ. el
dc.description.abstract Στα πλαίσια της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας, πραγματοποιείται διερεύνηση της εφαρμοσιμότητας των αλγορίθμων πρόβλεψης του δυναμικού μέτρου δυσκαμψίας (Witczak 1-37A, Witczak 1-40D, Hirsch) σε μίγματα ισοπεδωτικής στρώσης που χρησιμοποιούνται στην Ελλάδα. Για το σκοπό παρασκευάστηκαν οκτώ δοκίμια ασφαλτομίγματος ισοπεδωτικής στρώσης με τη γυροσκοπική μέθοδο και στη συνέχεια προσδιορίσθηκε το δυναμικό μέτρο δυσκαμψίας τόσο στο εργαστήριο όσο και με την εφαρμογή των υπόψη αλγορίθμων. Η αξιολόγηση πραγματοποιήθηκε τόσο μέσω της σύγκρισης των κεντρικών καμπυλών όσο και των σχετικών σφαλμάτων. Επίσης, αναπτύχθηκαν απλά γραμμικά μοντέλα για τη συσχέτιση του εργαστηριακού δυναμικού μέτρου δυσκαμψίας με αυτά που προκύπτουν από τους αλγορίθμους. Τα σχετικά αποτελέσματα και συμπεράσματα, περιλαμβάνονται στη παρούσα Διπλωματική Εργασία. el
dc.description.abstract In the framework of the present Diploma Thesis, the investigation of dynamic modulus prediction algorithms (Witczak 1-37A, Witczak 1-40D, Hirsch) applicability on asphalt base course mixes used in Greece, is performed. For this purpose, eight specimens of asphalt base course mixes were produced with the gyratory compaction method. The dynamic modulus of these specimens was determined not only through laboratory testing but above mentioned algorithms were also enabled. The evaluation process was based on the developed master curves and relative errors. Moreover, simple linear models were developed for the correlation of the laboratory determined dynamic modulus and the dynamic modulus that resulted fron the algorithms. Relevant results and conclusions are included in the present Diploma Thesis. en
dc.description.statementofresponsibility Παρασκευή Κ. Γιαννιού el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Δυναμικό μέτρο δυσκαμψίας el
dc.subject Ασφαλτόμιγμα el
dc.subject Κεντρική καμπύλη el
dc.subject Συνθετο μέτρο δυσκαμψίας el
dc.subject Αλγόριθμοι εκτίμησης el
dc.subject Εργαστηριακές δοκιμές el
dc.subject Γυροσκοπική μέθοδος el
dc.subject Master curves en
dc.subject Complex modulus en
dc.subject Predictive algorithms en
dc.subject Laboratory testing en
dc.subject Gyratory compactor en
dc.subject Dynamic modulus en
dc.subject Hot mix asphalt en
dc.title Διερεύνηση εκτίμησης δυναμικού μέτρου δυσκαμψίας ασφαλτομιγμάτων μέσω αλγορίθμων el
dc.title.alternative Investigation of dynamic modulus of HMA predictive models en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2013-03-28 -
dc.date.modified 2013-04-01 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Κανελαΐδης, Γ. el
dc.contributor.advisorcommitteemember Πλατή, Χριστίνα el
dc.contributor.committeemember Λοίζος, Αντρέας el
dc.contributor.committeemember Κανελαΐδης, Γ. el
dc.contributor.committeemember Πλατή, Χριστίνα el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Οδοποιίας. el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2013-04-19 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2013-04-19 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής