Στα πλαίσια της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας, πραγματοποιείται διερεύνηση της εφαρμοσιμότητας των αλγορίθμων πρόβλεψης του δυναμικού μέτρου δυσκαμψίας (Witczak 1-37A, Witczak 1-40D, Hirsch) σε μίγματα ισοπεδωτικής στρώσης που χρησιμοποιούνται στην Ελλάδα. Για το σκοπό παρασκευάστηκαν οκτώ δοκίμια ασφαλτομίγματος ισοπεδωτικής στρώσης με τη γυροσκοπική μέθοδο και στη συνέχεια προσδιορίσθηκε το δυναμικό μέτρο δυσκαμψίας τόσο στο εργαστήριο όσο και με την εφαρμογή των υπόψη αλγορίθμων. Η αξιολόγηση πραγματοποιήθηκε τόσο μέσω της σύγκρισης των κεντρικών καμπυλών όσο και των σχετικών σφαλμάτων. Επίσης, αναπτύχθηκαν απλά γραμμικά μοντέλα για τη συσχέτιση του εργαστηριακού δυναμικού μέτρου δυσκαμψίας με αυτά που προκύπτουν από τους αλγορίθμους. Τα σχετικά αποτελέσματα και συμπεράσματα, περιλαμβάνονται στη παρούσα Διπλωματική Εργασία.
In the framework of the present Diploma Thesis, the investigation of dynamic modulus prediction algorithms (Witczak 1-37A, Witczak 1-40D, Hirsch) applicability on asphalt base course mixes used in Greece, is performed. For this purpose, eight specimens of asphalt base course mixes were produced with the gyratory compaction method. The dynamic modulus of these specimens was determined not only through laboratory testing but above mentioned algorithms were also enabled. The evaluation process was based on the developed master curves and relative errors. Moreover, simple linear models were developed for the correlation of the laboratory determined dynamic modulus and the dynamic modulus that resulted fron the algorithms. Relevant results and conclusions are included in the present Diploma Thesis.