Η συνεργασία οπλισμένου σκυροδέματος και δομικού χάλυβα, προσφέρει
τη δυνατότητα για τη δημιουργία των πλέον οικονομικών και
κατασκευαστικά ταχείων λύσεων στις μεταλλικές κατασκευές. Η
εφαρμογή της σύμμικτης λειτουργίας στις γέφυρες, έχει σαν αποτέλεσμα
τη δημιουργία λεπτότερων φορέων όπου καλύπτουν μεγαλύτερα
ανοίγματα από ότι οι αμιγώς μεταλλικές γέφυρες.
Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται μία συγκριτική διερεύνηση
μεταξύ διαφόρων τύπων σύμμικτων πεζογεφυρών. Η σύγκριση αφορά το
σχεδιασμό και το κόστος του κάθε τύπου γέφυρας.
Στο πρώτο κεφάλαιο, γίνεται αναφορά στη μόρφωση σύμμικτων γεφυρών
διαφόρων τύπων. Αναφέρονται πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα κάθε
τύπου.
Στο δεύτερο κεφάλαιο, γίνεται αναφορά στους φορείς όπου εξετάστηκαν
και στους περιορισμούς όπου τέθηκαν σε κάθε τύπο γέφυρας. Συνοπτικά,
εξετάστηκαν αμφιέρειστες πεζογέφυρες με διαμήκεις σύμμικτες δοκούς,
με σύστημα άντωσης και καλωδιωτές.
Στο τρίτο κεφάλαιο, αναφέρονται βασικές αρχές σχεδιασμού, υλικά και
φορτία όπου χρησιμοποιήθηκαν για την ανάλυση των φορέων.
Στο τέταρτο κεφάλαιο, γίνεται αναφορά στο λογισμικό όπου
χρησιμοποιήθηκε για την ανάλυση και διαστασιολόγηση των φορεών.
Στο πέμπτο κεφάλαιο, παρουσιάζεται η ανάλυση και διαστασιολόγηση των
φορέων όπου εξετάστηκαν.
Στο έκτο κεφάλαιο, γίνεται προμέτρηση και προϋπολογισμός του κάθε
φορέα. Επίσης γίνεται σχολιασμός και σύγκριση των αποτελεσμάτων.
Design of pedestrian composite bridges.