HEAL DSpace

Τεχνικές διαχείρισης της επιβατικής κίνησης σε αεροδρόμια με εποχική κίνηση – Η περίπτωση του Ηρακλείου

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Ψαράκη-Καλουπτσίδη, Βούλα el
dc.contributor.author Κατσαφάνας, Θεόδωρος Η. el
dc.contributor.author Katsafanas, Theodoros I. en
dc.date.accessioned 2013-05-17T07:10:22Z
dc.date.available 2013-05-17T07:10:22Z
dc.date.copyright 2013-04-09 -
dc.date.issued 2013-05-17
dc.date.submitted 2013-04-09 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/8088
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12584
dc.description 100 σ. el
dc.description.abstract Οι θαλάσσιες και αεροπορικές μεταφορές στην Ελλάδα εμφανίζουν δυο ιδιαιτερότητες· έντονη εποχικότητα στην κίνησή τους και ασυνήθιστη – μη προκύπτουσα πάντα από συγκεκριμένα κριτήρια- χωροταξική κατανομή των υποδομών τους. Ιδιαίτερα τα αεροδρόμια, που αποτελούν το αντικείμενο της εργασίας, εμφανίζουν έντονες ανισοκατανομές της κίνησης ακόμα και στη διάρκεια των περιόδων αιχμής. Ως συνέπεια προκύπτει η παροχή χαμηλού επιπέδου εξυπηρέτησης σε συγκεκριμένες ημέρες και ώρες των μηνών αιχμής, αλλά και η δυσκολία τεκμηρίωσης επενδύσεων βελτίωσης, αφού η υποδομή αρκεί ή υποχρησιμοποιείται μεγάλο μέρος του χρόνου. Στο πλαίσιο της εργασίας δημιουργήθηκε ένα απλό, εύκολο στην υλοποίηση μέσω λογιστικών φύλλων και προσαρμοσμένο στις ιδιαιτερότητες της κίνησης μοντέλο της λειτουργίας του κτιρίου επιβατών. Στο παράδειγμα του αεροδρομίου του Ηρακλείου έγινε προσπάθεια με την εφαρμογή του εντοπισμού των προβληματικών θέσεων και εξέτασης της επίδρασης διαφόρων εκδοχών βελτίωσης. Στο τέλος δεν δίνονται απαντήσεις ή λύσεις. Στην ανάπτυξη ενός στρατηγικού σχεδιασμού το – οποιοδήποτε– μοντέλο είναι απλώς ένα εργαλείο γρήγορου υπολογισμού της επίδοσης και ποσοτικοποίησης των προβλημάτων· η κρίση, οι ιδέες, η ικανότητα αντίληψης ή ακόμα και πρόκλησης αλλαγών και ο ζήλος των ανθρώπων που θα τον διαμορφώσουν παραμένουν αναντικατάστατες el
dc.description.abstract Development of a macroscopic simulation model for the passenger building taking into account the characteristics of the passenger traffic of regional airports. Application for the case of Heraklion. en
dc.description.statementofresponsibility Θεόδωρος Η. Κατσαφάνας el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Εποχική ζήτηση el
dc.subject Σχεδιασμός κτιρίου επιβατών αεροδρομίου el
dc.subject Επίπεδο εξυπηρέτησης el
dc.subject Μακροσκοπικό μοντέλο el
dc.subject Διαχείριση κίνησης el
dc.subject Seasonal demand en
dc.subject Design for airport passenger building en
dc.subject Level of service en
dc.subject Macroscopic modell en
dc.subject Management of traffic en
dc.title Τεχνικές διαχείρισης της επιβατικής κίνησης σε αεροδρόμια με εποχική κίνηση – Η περίπτωση του Ηρακλείου el
dc.title.alternative Management technics of the passenger traffic at airports with seasonal demand - The case of Heraklion en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2013-03-28 -
dc.date.modified 2013-04-09 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Σταθόπουλος, Αντώνιος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Μπαλλής, Αθανάσιος el
dc.contributor.committeemember Ψαράκη-Καλουπτσίδη, Βούλα el
dc.contributor.committeemember Σταθόπουλος, Αντώνιος el
dc.contributor.committeemember Μπαλλής, Αθανάσιος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2013-05-17 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2013-05-17 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής