Στην παρούσα διπλωματική εργασία ελέγχθηκαν περαιτέρω και παρουσιάζονται συγκριτικά τα αποτελέσματα της έρευνας γι την κυματική διαταραχή στη λιμενολεκάνη της Κυπαρισσίας σε φυσικό προσομοίωμα. Οι μετρήσεις επαναλήφθηκαν για τρεις εναλλακτικές διατάξεις έργων, κάθε μία εκ των οποίων μελετήθηκε σε τρεις διαφορετικές φάσεις λειτουργίας.Το φυσικό προσομοίωμα του λιμένα κατασκευάστηκε σε κλίμακα 1:75 στην τρισδιάστατη δεξαμενή δοκιμών του Εργαστηρίου Λιμενικών Έργων της Σχολής Πολιτικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, για τη βελτίωση των κυματικών συνθηκών της λιμενολεκάνης της Κυπαρισσίας. Από την περαιτέρω έρευνα διαπιστώθηκε,όπως και στις προηγούμενες, ότι μικρές παρεμβάσεις στο εσωτερικό της λιμενολεκάνης μπορούν να αποδώσουν καλύτερα αποτελέσματα σε σύγκριση με μεγάλες παρεμβάσεις στα εξωτερικά έργα του λιμένα.
Από τα αποτελέσματα προέκυψε ότι η κατασκευή εσωτερικών προβόλων εντός της λιμενολεκάνης και η διάνοιξη 3 διαμπερών ανοιγμάτων στον υπάρχων προβλήτα είναι η βέλτιστη λύση.
The present diploma thesis explores and compares the results of research into natural port model. The measurements were repeated for three alternative layouts, each of which has been studied in three different cases. The physical model was cunstracted in the 3Dwave basin, under a geometricalscale of 1:75, according to Froude similarity lawst,at the Works Laboratory of the School of Civil Engineering ,National Technical University of Athens, to improve wave conditions to the harbor of Kyparissia. According to the investigation, it was concluded that smallscale interventions within the basin can yield better results compared to conventional methods
Measurements were made of wave disturbance measurements in 10 positions ahead of the fronts of the inner vertical pier combinations for 9 projects.
The results showed that the layout with two parallet jetties and three openings is the better solution.