HEAL DSpace

Διερεύνηση της επιρροής των συστημάτων ελέγχου κυκλοφορίας συρμού στη χωρητικότητα της γραμμής

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Λυμπέρης, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.author Μανδηλαρά, Ευσταθία Ε. el
dc.contributor.author Mandilara, Efstathia E. en
dc.date.accessioned 2013-05-27T09:54:43Z
dc.date.available 2013-05-27T09:54:43Z
dc.date.copyright 2013-04-15 -
dc.date.issued 2013-05-27
dc.date.submitted 2013-04-15 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/8135
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12653
dc.description 169 σ. el
dc.description.abstract Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της επιρροής των συστημάτων ελέγχου κυκλοφορίας συρμού στη χωρητικότητα της γραμμής. Για τον σκοπό αυτόν αναλύθηκε ο εξοπλισμός και η λογική λειτουργίας των συστημάτων PZB, LZB και ETCS καθώς και ο ορισμός και η μεθοδολογία υπολογισμού της χωρητικότητας της γραμμής. Επιπλέον, για την ποσοτικοποίηση της επιρροής των προαναφερθέντων συστημάτων στη χωρητικότητα της γραμμής έγινε χρήση το μοντέλου χρόνου κατάληψης τμήματος αποκλεισμού. Για την σύγκριση αυτής της επιρροής έγινε αναλυτικός υπολογισμούς της ελέχιστης χρονοαπόστασης ανά σύστημα στα πλαίσια εφαρμογής. el
dc.description.abstract The aim of the present diploma thesis is to determine the influence of automatic train control systems on line capacity. For this purpose, the equipment and the logic of operation of the PZB, LZB and ETCS systems were analyzed, as well as the definition and the method of calculation of line capacity. In addition, in order to quantify the influence of the above systems on line capacity, the blocking-time model has been used. For the comparison of this influence, an analytical calculation of the minimum headway for each system has been made. en
dc.description.statementofresponsibility Ευσταθία Ε. Μανδηλαρά el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Χωρητικότητα el
dc.subject Σύστημα ελέγχου κυκλοφορίας συρμού el
dc.subject Ελάχιστη χρονοαπόσταση el
dc.subject Χρόνος κατάληψης el
dc.subject Τμήμα αποκλεισμού el
dc.subject Capacity en
dc.subject Automatic train control system en
dc.subject Minimum headway en
dc.subject Occupation time en
dc.subject Block section en
dc.subject PZB en
dc.subject LZB en
dc.subject ETCS en
dc.title Διερεύνηση της επιρροής των συστημάτων ελέγχου κυκλοφορίας συρμού στη χωρητικότητα της γραμμής el
dc.title.alternative Research on the influence of automatic train control systems on line capacity en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2013-03-28 -
dc.date.modified 2013-04-15 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Μπαλλής, Αθανάσιος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Σταθόπουλος, Αντώνιος el
dc.contributor.committeemember Λυμπέρης, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.committeemember Μπαλλής, Αθανάσιος el
dc.contributor.committeemember Σταθόπουλος, Αντώνιος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2013-05-27 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2013-05-27 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής