HEAL DSpace

Διερεύνηση εγγραφής σιδηροδρομικων οχημάτων του ΟΣΕ σε καμπύλες μικρών οριζοντιογραφικών ακτίνων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Λυμπέρης, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.author Κουτελιδάκη, Μαρία Κ. el
dc.contributor.author Koutelidaki, Maria K. en
dc.date.accessioned 2013-06-05T09:28:13Z
dc.date.available 2013-06-05T09:28:13Z
dc.date.copyright 2013-04-18 -
dc.date.issued 2013-06-05
dc.date.submitted 2013-04-18 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/8195
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12799
dc.description 160 σ. el
dc.description.abstract Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της εγγραφής των σιδηροδρομικών οχημάτων σε οριζοντιογραφικές καμπύλες που δεν υπερβαίνουν τα 400 m (R≤400 m). Για τον σκοπό αυτό εξετάστηκαν σιδηροδρομικά οχήματα με διαφορετικά τεχνικά χαρακτηριστικά, όπως μήκος μεταξονίου, απόσταση ομφαλών φορείων και αριθμός τροχοφόρων αξόνων στο φορείο. Ταυτόχρονα, έγινε υπολογισμός της γωνίας πρόσπτωσης των τροχών επί της εσωτερικής παρειάς των σιδηροτροχιών, καθώς και των απαιτούμενων διαπλατύνσεων, ώστε να επιτυγχάνεται η εγγραφή των φορείων. Επίσης, υπολογίζονται οι κατευθυντήριες δυνάμεις και οι δυνάμεις καθοδήγησης που αναπτύσσονται κατά την κύλιση των οχημάτων. Για την εγγραφή των φορείων στην καμπύλη χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος Vogel και για την εκτίμηση των δυνάμεων η μέθοδος ελαχίστου του Heumann. Τα σιδηροδρομικά οχήματα που χρησιμοποιήθηκαν στη διερεύνηση ανήκουν στον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ) και κινούνται στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο. el
dc.description.abstract The scope of this thesis is the research of the behavior of railway bogies when travelling around a curve in the railroad, with radius of curvature less than 400 m (R≤400 m). For this purpose railway bogies with variety of technical characteristics, such as wheelbase, distance between the bogie pivots and number of axles per bogie, were used. Simultaneously the angle of attack of the wheels on the inner side of the rails is calculated. In order to achieve the appropriate positioning of bogies, the calculations also include the required widening of curves. This thesis also refers to the rails’ stress, which results from the forces arising during the rolling of the used railway vehicles. The behaviour of the railway bogies when passing a curve was examined with the Vogel’s method. The forces were estimated by using the minimum Heumann’s method. The railway vehicles used at the research belong to the Hellenic Railways Organisation (OSE) and travel through the Greek railway network. en
dc.description.statementofresponsibility Μαρία Κ. Κουτελιδάκη el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Μέθοδος Vogel el
dc.subject Εγγγραφή φορείου στην καμπύλη el
dc.subject Διαπλάτυνση σε καμπύλη el
dc.subject Γωνία πρόσπτωσης el
dc.subject Μέθοδος Heumann el
dc.subject Bogies passing a curve en
dc.subject Vogel method en
dc.subject Curve widening en
dc.subject Angle of attack en
dc.subject Heumann method en
dc.title Διερεύνηση εγγραφής σιδηροδρομικων οχημάτων του ΟΣΕ σε καμπύλες μικρών οριζοντιογραφικών ακτίνων el
dc.title.alternative Research of the behavior of railway bogies when travelling around a curve en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2013-03-28 -
dc.date.modified 2013-04-18 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Μπαλής, Α. el
dc.contributor.advisorcommitteemember Κανελλαΐδης, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Λυμπέρης, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.committeemember Μπαλής, Α. el
dc.contributor.committeemember Κανελλαΐδης, Γεώργιος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Σιδηροδρομικής. el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2013-06-05 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2013-06-05 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής