Το Alice in Wanderland είναι ένα παιχνίδι εναλλακτικής πραγματικότητας που διαδραματίζεται στο κέντρο της Αθήνας. Αντλώντας από το φαντασιακό του παραμυθιού “Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων”, γίνεται η σουρεαλιστική παραδοχή ότι δεν αλλάζει η κλίμακα της πόλης, αλλά αυτή του περιπλανητή. Δεκατέσσερεις εγκαταστάσεις τοποθετούνται σε σημεία της Αθήνας που ταιριάζουν ατμοσφαιρικά με την ιστορία, χαράζοντας μια διαδρομή στο κέντρο της πόλης. Σε κάθε εγκατάσταση τοποθετείται ένα βιβλίο με χάρτες που καλεί τον περιπλανητή να ανακαλύψει τον επόμενο κόμβο και να περιγράψει την εμπειρία της διαδρομής του ως εκεί σαν μια άλλη Αλίκη – να χαρακτηρίσει δηλαδή το μονοπάτι που ακολούθησε βάσει του αν ένιωσε ότι “μεγάλωσε” ή “μίκρυνε”. Οι εγκαταστάσεις τοποθετούνται σε περιοχές όπως η πλατεία Εξαρχείων, η πλατεία Κοτζιά, το Μεταξουργείο, η αγορά της Κυψέλης και άλλες. Αντλούν τη μορφή τους από γνώριμες φόρμες όπως το μανιτάρι, η σκάλα, η τσουλήθρα, το κρεβάτι κλπ. Η έρευνα που προηγήθηκε της σύνθεσης του παιχνιδιού βασίστηκε σε πολύ μεγάλο κομμάτι στην Καταστασιακή Διεθνή. Διεξήχθη επίσης έρευνα μέσω ερωτηματολογίων όπου αναδείχθηκε η αναγνώριση του φαινομένου αλλαγής στην κλίμακα της πόλης καθώς όμως και
η έλλειψη οικειοποίησης των ερωτηθέντων με το κέντρο της Αθήνας. Κατά συνέπεια το παιχνίδι εξυπηρετεί, πέρα από τον ερευνητικό σκοπό της ψυχογεωγραφικής χαρτογράφησης της Αθήνας , την περαιτέρω οικειοποίηση των κατοίκων με εναλλακτικές διαδρομές και χώρους της πόλης.
Alice in Wanderland is an alternate reality game staged in the center of Athens. Being inspired by the classic tale “Alice in Wonderland”, the game makes the surreal assumption that it is not the city's scale that changes, but that of the wanderer's. Fourteen installations are set in certain places in Athens that convey the atmosphere of the story, drawing a path in the city center. Each installation hosts a book of maps that invites the wanderer to discover the next node and describe the experience of the path he took as if he were Alice: the wanderers are to characterize the route they followed depending on whether they felt “growing” or “shrinking”. The installations are placed in Exarheia square, Kotzia square, Metaxourgeio, Kipseli's market etc. Their form is based on known geometries such as a mushroom, a staircase, a slide, a bed etc. The research conducted before setting the game was based on the Situationist International. Also, a questionnaire was used to investigate the effect of the city scale on the walkers. However, the answers also depicted an outstanding lack of familiarization of Athens' citizens with the city center. Therefore the game, apart from serving as a tool for a psychogeographical charting of Athens, will result into a further familiarization of the residents with alternate routes and places of the city.