HEAL DSpace

Διερεύνηση σχεδιασμού διάταξης μαρίνας σε σχέση με τη στερεομεταφορά στην είσοδο και προτάσεις βελτιώσεις

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Μέμος, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.author Μαυραντωνάκης, Αντώνιος Ι. el
dc.contributor.author Mavrantonakis, Antonios I. en
dc.date.accessioned 2013-07-18T11:11:30Z
dc.date.available 2013-07-18T11:11:30Z
dc.date.copyright 2013-07-12 -
dc.date.issued 2013-07-18
dc.date.submitted 2013-07-12 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/8377
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.2914
dc.description 164 σ. el
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Επιστήμη και Τεχνολογία Υδατικών Πόρων” el
dc.description.abstract Η παράκτια ζώνη αποτελεί ένα από τα πιο ευμετάβλητα φυσικά συστήματα καθώς αποσταθεροποιητικές δυνάμεις και μηχανισμοί βρίσκονται σε δυναμική ισορροπία μεταξύ τους. Οι διαδικασίες στερεομεταφοράς παρουσιάζουν τεράστιο ενδιαφέρον καθώς σχετίζονται με την εξέλιξη της ακτογραμμής. Από φυσικής πλευράς, οι μηχανισμοί αυτοί συνδέονται κυρίως με την κυματική δράση και τα παράκτια ρεύματα. Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθεί κατά πόσο η γεωμετρία της μαρίνας μπορεί να επηρεάσει τη στερεομεταφορά στην είσοδό της. Για το σκοπό αυτό, χρησιμοποιούνται πέντε διατάξεις μαρίνων και δύο κυματικά σενάρια. Επίσης, σε δεύτερο επίπεδο, εξετάζονται προτάσεις βελτίωσης των προσαμμώσεων για τις προαναφερθείσες διατάξεις με κατασκευή συστοιχίας πασσάλων, τοιχώματος εκτροπής ρεύματος και προβόλου για να διερευνηθεί κατά πόσο οι παρεμβάσεις αυτές δύνανται να μειώσουν τις προσαμμώσεις στην είσοδο της μαρίνας. el
dc.description.abstract The coastal zone is one of the more vulnerable natural systems as destabilizing forces and mechanisms are in a dynamic balance between them. The sediment transport processes are related to the evolution of the coastline. From a physical perspective, these mechanisms are mainly related with the wave action and coastal currents. The subject of this thesis is to investigate whether the geometry of the marina can affect sediment transport in the entrance. For this purpose, five marina figures and two wave scenarios are used. Aditionally, proposals to improve siltation are designed (pile array, current deflecting wall and grοyne). en
dc.description.statementofresponsibility Αντώνιος Ι. Μαυραντωνάκης el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Προσσαμώσεις el
dc.subject Μαρίνες στην παράκτια ζώνη el
dc.subject Στερεομεταφορά el
dc.subject Παράκτια Ζώνη el
dc.subject Ελαχιστοποιώντας τις προσαμμώσεις el
dc.subject Siltation en
dc.subject Marinas in coastal areas en
dc.subject Sediment transport en
dc.subject Coastal Zone en
dc.subject Minimizing harbour siltation en
dc.title Διερεύνηση σχεδιασμού διάταξης μαρίνας σε σχέση με τη στερεομεταφορά στην είσοδο και προτάσεις βελτιώσεις el
dc.title.alternative Design of marina structures in relation with sediment transport in the entrance and suggestions for improvement el
dc.type masterThesis el (en)
dc.date.accepted 2013-07-04 -
dc.date.modified 2013-07-12 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Τσουκαλά, Βασιλική el
dc.contributor.advisorcommitteemember Παπασιώπη, Νυμφοδώρα el
dc.contributor.committeemember Μέμος, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.committeemember Τσουκαλά, Βασιλική el
dc.contributor.committeemember Παπασιώπη, Νυμφοδώρα el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Υδατικών Πόρων και Περιβάλλοντος. Εργαστήριο Λιμενικών Έργων el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2013-07-18 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2013-07-18 -


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record