Σκοπός της παρουσας διπλωματικης εργασίας είναι η μελέτη και ανάλυση μέσω πειραματικών μετρήσεων της υδροδυναμικής συμπεριφοράς δακτυλίων Schneekluth προσαρμοσμένων σε πρότυπο πλοίου.Για την διεξαγωγή συμπερασμάτων γίνεται σύγκριση των αποτελεσμάτων που αφορούν την ισχύ που αποδίδεται στην έλικα και τον βαθμό απόδοσης της προωστήριας εγκατάστασης του πλοίου πρίν και μετα την τοποθέτηση των ημιδακτυλίων.
The purpose of the current individual project is the analysis and the study of the hydrodynamic behavior of Schneekluth Ducts on a ship model. In order to reach a conclusion a comparison method between the delivered power of the propeler and tha propulsive coefficient was used before and after the installation of the ducts.