HEAL DSpace

Μελέτη Σκοπιμότητας και Οικονομικού Περιβάλλοντος Λειτουργίας Λιμένων Ανεφοδιασμού Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου ως Καύσιμο

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Λυρίδης, Δημήτριος el
dc.contributor.author Δελλής, Αντώνης Π. el
dc.contributor.author Dellis, Antonis P. en
dc.date.accessioned 2013-07-22T10:35:42Z
dc.date.available 2013-07-22T10:35:42Z
dc.date.copyright 2013-07-11 -
dc.date.issued 2013-07-22
dc.date.submitted 2013-07-11 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/8427
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13299
dc.description 129 σ. el
dc.description.abstract Οι επερχόμενοι κανονισμοί για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της ναυτιλιακής βιομηχανίας έχουν οδηγήσει τους πλοιοκτήτες να στραφούν σε εναλλακτικές μορφές ενέργειας και/ή νέες τεχνολογίες. Η χρήση του LNG ως ναυτιλιακό καύσιμο αποτελεί μια αρκετά υποσχόμενη εναλλακτική λύση για τη συμμόρφωση των περιβαλλοντικών κανονισμών καθώς αποτελεί μια καθαρή πηγή ενέργειας σε σχετικά χαμηλή τιμή με υψηλά επίπεδα ασφάλειας. Ωστόσο για να υπάρξει ευρεία υιοθέτηση του LNG ως ναυτιλιακό καύσιμο θα πρέπει να αναπτυχθεί ένα σύνολο υποδομών και μια αποτελεσματική αλυσίδα εφοδιασμού. Οι δύο αυτές βασικές παράμετροι βρίσκονται σήμερα σε πρώιμό στάδιο στις περισσότερες περιοχές της Ευρώπης. Ο Πειραιάς είναι ένα κομβικό λιμάνι της ναυτιλιακής βιομηχανίας καθώς αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους σταθμούς διαμετακόμισης εμπορευμάτων προς τα γειτονικά λιμάνια της Μεσογείου και των αναπτυσσόμενων χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Λόγω του νησιωτικού χαρακτήρα της Ελλάδας από το λιμάνι του Πειραιά πραγματοποιείτε ένας μεγάλος αριθμός κατάπλων που στόχο έχουν την εξυπηρέτηση της επιβατικής αλλά και της εμπορικής κίνησης. Τέλος, πρέπει να αναφέρουμε ότι τις τελευταίες δεκαετίες η βιομηχανία της κρουαζιέρας έχει σημειώσει σημαντική αύξηση. Μέχρι σήμερα δεν υπάρχει δυνατότητα για πραγματοποίηση ανεφοδιασμού πλοίων με καύσιμο LNG στο λιμάνι του Πειραιά. Ωστόσο, η δημιουργία σταθμού ανεφοδιασμού LNG θεωρείται ότι θα αποτελέσει σημαντικό σημείο συζήτησης στους ναυτιλιακούς κύκλους στο εγγύς μέλλον. Στη μελέτη που πραγματοποιήσαμε γίνεται μια προσπάθεια προσέγγισης του συγκεκριμένου ζητήματος, ακολουθώντας συγκεκριμένη μεθοδολογία με στόχο την εκτίμηση της ετήσιας ζήτησης LNG βασισμένη στο προφίλ της ναυτιλιακής βιομηχανίας που δραστηριοποιείται στο συγκεκριμένο λιμάνι. el
dc.description.abstract The upcoming regulations on the reduction of carbon footprint in the shipping industry lead ship owners to search for alternative energy sources and new technologies. A very promising solution in order to adapt to the new regulation is the use of LNG, as it is a very clean energy source at low price and high safety standards. However, in order for LNG to be widely used as a marine fuel, proper infrastructure and an efficient supply chain has to be developed. At this moment those two parameters are at an early stage in the most of the Europe. Piraeus is a major transition station for merchandise purposes. Because of its geographical key position, it can act as a link with nearby ports in the Mediterranean and the European Union. Also due to the great number of the Greek islands, Piraeus’ port is the center of the commercial and passenger marine industry in Greece. Finally, we have to mention the great increase, the cruise industry has presented in the last decades. Currently the LNG fuel bunkering is not possible in port Piraeus. However, the construction of an LNG refueling station would be a very interesting topic in the near future. Keeping in mind the above, in this study we try to estimate the annual demand of LNG using a specific methodology based on the current profile of the marine industry en
dc.description.statementofresponsibility Αντώνης Π. Δελλής el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDRestricted-policy.xml en
dc.subject Υγροποημένο φυσικό αέριο el
dc.subject Σταθμός ανεφοδιασμού el
dc.subject Ανεφοδιασμός LNG el
dc.subject Ρεβυθούσα el
dc.subject LNG en
dc.subject Bunker station en
dc.subject LNG bunkering en
dc.subject Revithousa en
dc.title Μελέτη Σκοπιμότητας και Οικονομικού Περιβάλλοντος Λειτουργίας Λιμένων Ανεφοδιασμού Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου ως Καύσιμο el
dc.title.alternative A Feasibility Study for an LNG Filling Station Infrastructure en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2013-07-11 -
dc.date.modified 2013-07-11 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Καϊκτσής, Λάμπρος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Βεντίκος, Νικόλαος el
dc.contributor.committeemember Λυρίδης, Δημήτριος el
dc.contributor.committeemember Καϊκτσής, Λάμπρος el
dc.contributor.committeemember Βεντίκος, Νικόλαος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλασσίων Μεταφορών. Εργαστήριο Θαλασσίων Μεταφορών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2013-07-22 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2013-07-22 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής