HEAL DSpace

Υβριδικό Σύστημα Παραγωγής Ηλεκτρικής Ενέργειας σε Ιστιοπλοϊκά Σκάφη

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Ιωαννίδου, Μαρία-Παρασκευή el
dc.contributor.author Αποστολίδης, Μαργαρίτης Χ. el
dc.contributor.author Apostolidis, Margaritis Ch. en
dc.date.accessioned 2013-07-23T10:28:37Z
dc.date.available 2013-07-23T10:28:37Z
dc.date.copyright 2013-07-09 -
dc.date.issued 2013-07-23
dc.date.submitted 2013-07-09 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/8460
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13422
dc.description 109 σ. el
dc.description.abstract Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η βελτίωση της ενεργειακής αυτονομίας των ιστιοπλοϊκών σκαφών με απόρροια την ανάδειξη τους ως των πλέον ενεργειακά βιώσιμων μέσων μεταφοράς δια θαλάσσης αλλά και εναλλακτικής κατοικίας. Το κύριο μέσο επίτευξης του παραπάνω σκοπού είναι η παρουσίαση της εγκατάστασης ενός υβριδικού συστήματος ηλεκτρικής ενέργειας στους χώρους του σκάφους. Το υβριδικό σύστημα αποτελείται από φωτοβολταϊκό και αιολικό σύστημα σε συνδυασμό με πετρελαιοκινητήρα, που τροφοδοτούν συστοιχία συσσωρευτών. Ακόμη σε δεύτερο στάδιο, παρουσιάζεται η πλήρης αντικατάσταση του πετρελαιοκινητήρα με ηλεκτροκινητήρα αντίστοιχης κλάσης και εφεδρική πετρελαιογεννήτρια. Η μελέτη της εγκατάστασης γίνεται σε σκάφος μήκους 11,55 μέτρων (37.9 feet). el
dc.description.abstract The purpose of the current diploma thesis is the improvement of the energy autonomy of sailing boats, setting them by this way at the top of the sustainability, not only as far as the naval means of transport are concerned, but also the alternative housing. The main means of achieving this goal is the presentation of the installation of a hybrid system of electric energy in the sailboat’s spaces. This hybrid system is consisted of one photovoltaic and one wind system in combination with a diesel motor all of which are feeding a battery bank. Furthermore in a second phase, the diesel motor is entirely replaced with an equivalent electric motor and a back-up diesel generator. The study of the installation is being processed on a sailing boat of 37.9 feet long. Nevertheless a general technique for the inclusion of all the sailing boats without any length limitation is provided. en
dc.description.statementofresponsibility Μαργαρίτης Χ. Αποστολίδης el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDRestricted-policy.xml en
dc.subject Ιστιοπλοϊκά σκάφη el
dc.subject Υβριδικά συστήματα el
dc.subject Φωτοβολταϊκά πλαίσια el
dc.subject Ανεμογεννήτριες el
dc.subject Συσσωρευτές el
dc.subject Αντιστροφείς DC/AC el
dc.subject Ελεγκτές φόρτισης el
dc.subject Ηλεκτροκινητήρες el
dc.subject Κινητήρες Diesel el
dc.subject Γεννήτριες Diesel el
dc.subject Sailing boats en
dc.subject Hybrid systems en
dc.subject Photovoltaic panels en
dc.subject Wind turbines en
dc.subject Batteries en
dc.subject Inverters DC/AC en
dc.subject Charge controllers en
dc.subject Electric motors en
dc.subject Diesel motors en
dc.subject Diesel generators en
dc.title Υβριδικό Σύστημα Παραγωγής Ηλεκτρικής Ενέργειας σε Ιστιοπλοϊκά Σκάφη el
dc.title.alternative Hybrid System of Electric Power Production on Sailing Boats en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2013-07-05 -
dc.date.modified 2013-07-09 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Θεοδώρου, Νικόλαος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Τσαραμπάρης, Παναγιώτης el
dc.contributor.committeemember Ιωαννίδου, Μαρία-Παρασκευή el
dc.contributor.committeemember Θεοδώρου, Νικόλαος el
dc.contributor.committeemember Τσαραμπάρης, Παναγιώτης el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεων el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2013-07-23 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2013-07-23 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής