dc.contributor.advisor |
Ιωαννίδου, Μαρία-Παρασκευή |
el |
dc.contributor.author |
Αποστολίδης, Μαργαρίτης Χ.
|
el |
dc.contributor.author |
Apostolidis, Margaritis Ch.
|
en |
dc.date.accessioned |
2013-07-23T10:28:37Z |
|
dc.date.available |
2013-07-23T10:28:37Z |
|
dc.date.copyright |
2013-07-09 |
- |
dc.date.issued |
2013-07-23 |
|
dc.date.submitted |
2013-07-09 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/8460 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13422 |
|
dc.description |
109 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η βελτίωση της ενεργειακής αυτονομίας των ιστιοπλοϊκών σκαφών με απόρροια την ανάδειξη τους ως των πλέον ενεργειακά βιώσιμων μέσων μεταφοράς δια θαλάσσης αλλά και εναλλακτικής κατοικίας. Το κύριο μέσο επίτευξης του παραπάνω σκοπού είναι η παρουσίαση της εγκατάστασης ενός υβριδικού συστήματος ηλεκτρικής ενέργειας στους χώρους του σκάφους. Το υβριδικό σύστημα αποτελείται από φωτοβολταϊκό και αιολικό σύστημα σε συνδυασμό με πετρελαιοκινητήρα, που τροφοδοτούν συστοιχία συσσωρευτών. Ακόμη σε δεύτερο στάδιο, παρουσιάζεται η πλήρης αντικατάσταση του πετρελαιοκινητήρα με ηλεκτροκινητήρα αντίστοιχης κλάσης και εφεδρική πετρελαιογεννήτρια. Η μελέτη της εγκατάστασης γίνεται σε σκάφος μήκους 11,55 μέτρων (37.9 feet). |
el |
dc.description.abstract |
The purpose of the current diploma thesis is the improvement of the energy autonomy of sailing boats, setting them by this way at the top of the sustainability, not only as far as the naval means of transport are concerned, but also the alternative housing. The main means of achieving this goal is the presentation of the installation of a hybrid system of electric energy in the sailboat’s spaces. This hybrid system is consisted of one photovoltaic and one wind system in combination with a diesel motor all of which are feeding a battery bank. Furthermore in a second phase, the diesel motor is entirely replaced with an equivalent electric motor and a back-up diesel generator. The study of the installation is being processed on a sailing boat of 37.9 feet long. Nevertheless a general technique for the inclusion of all the sailing boats without any length limitation is provided. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Μαργαρίτης Χ. Αποστολίδης |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDRestricted-policy.xml |
en |
dc.subject |
Ιστιοπλοϊκά σκάφη |
el |
dc.subject |
Υβριδικά συστήματα |
el |
dc.subject |
Φωτοβολταϊκά πλαίσια |
el |
dc.subject |
Ανεμογεννήτριες |
el |
dc.subject |
Συσσωρευτές |
el |
dc.subject |
Αντιστροφείς DC/AC |
el |
dc.subject |
Ελεγκτές φόρτισης |
el |
dc.subject |
Ηλεκτροκινητήρες |
el |
dc.subject |
Κινητήρες Diesel |
el |
dc.subject |
Γεννήτριες Diesel |
el |
dc.subject |
Sailing boats |
en |
dc.subject |
Hybrid systems |
en |
dc.subject |
Photovoltaic panels |
en |
dc.subject |
Wind turbines |
en |
dc.subject |
Batteries |
en |
dc.subject |
Inverters DC/AC |
en |
dc.subject |
Charge controllers |
en |
dc.subject |
Electric motors |
en |
dc.subject |
Diesel motors |
en |
dc.subject |
Diesel generators |
en |
dc.title |
Υβριδικό Σύστημα Παραγωγής Ηλεκτρικής Ενέργειας σε Ιστιοπλοϊκά Σκάφη |
el |
dc.title.alternative |
Hybrid System of Electric Power Production on Sailing Boats |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2013-07-05 |
- |
dc.date.modified |
2013-07-09 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Θεοδώρου, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Τσαραμπάρης, Παναγιώτης |
el |
dc.contributor.committeemember |
Ιωαννίδου, Μαρία-Παρασκευή |
el |
dc.contributor.committeemember |
Θεοδώρου, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Τσαραμπάρης, Παναγιώτης |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεων |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2013-07-23 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2013-07-23 |
- |