Η σχολή της Αρκαδίας αποτελεί μια πρόταση για το πρόβλημα της περιθωριοποίησης και του μαρασμού των ορεινών περιοχών. Η πρωταρχική έμπνευση για αυτή την διπλωματική εργασία ήταν μια επίσκεψη στο κτίριο του παλιού σανατορίου στην Αλωνίσταινα της ορεινής Αρκαδίας.
Το πέτρινο συμμετρικό αυτό κτίριο του 1925, τοποθετημένο σε ένα άγριο και παρθένο φυσικό περιβάλλον ήταν σαγηνευτικό και με πολλές δυνατότητες για μια ενδιαφέρουσα επανάχρηση που θα τόνωνε την ανάπτυξη στην περιοχή.
Η ορεινή Αρκαδία είναι ένας τόπος με βαριά ιστορία, γενεσιουργός κοιτίδα της ελληνικής μυθολογίας,ένα άγριο και επιβλητικό φυσικό τοπίο γεμάτος με διατηρητέους οικισμούς.Είναι επίσης ο τόπος που ενέπνευσε τον Αρκαδισμό. Ο Αρκαδισμός περιγράφει ένα τρόπο ζωής όπου ο άνθρωπος βρίσκεται σε αρμονία με τη Φύση και τον εαυτό του. Η Αρκαδία ταυτίστηκε με την ειδυλλιακή Φύση αλλά και με τις θεμελιώδεις αξιές του Ανθρωπισμού.
Προτείνεται η δημιουργία εγκαταστάσεων για θερινά εκπαιδευτικά προγράμματα υπό την αιγίδα των παγκόσμιων σχολείων United World Colleges.Σχολεία των οποίων οι αρχές συμπίπτουν με τις αρχές του Αρκαδισμού, δηλαδή υην ειρήνη ανάμεσα στους ανθρώπους αλλά και την ανάπτυξη με σεβασμό στη Φύση και στόχο την αειφορία.
Ο τόπος της Αρκαδίας θα μπορούσε να φιλοξενήσει ένα σχολείο-σύμβολο όπου οι μαθητές θα μαθαίνουν για τον Αρκαδισμό με ένα βιωματικό τρόπο.
The school of Arcadia is a proposal regarding the problem of matginalization and decline of the mountainous regions.The initial inspiration for this thesis was a visit at the old sanatorium in the village of Alonistaina in Arcadia.
The sanatorium, which was built in 1925, is located within a beautiful and virgin environment and has great potential for reuse in such a way that would encourage development in the region.
Mountainous Arcadia is a place of history, the place where ancient greek mythology was born, and a place that inspired the movement of Arcadianism. the movement propmotes a way of life where man is in harmony with nature and with himself. Arcadia was identified with this idyllic encironment and with the fundamental values of humanism.
With this project I suggest the creation of installations for the summer educational programs under the aegis of United World Colleges. The values of United World Colleges coincide with the values of Arcadianism, that is the promotion of peace between people, of progress with respect towards Nature ans sustainability.
The region of Arcadia could host such a school- symbol where students will learn about Arcadianism and its values though experiencing living in that very region.