Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται, όπως μαρτυρά και ο τίτλος της, την προσομοίωση της στατικής μελέτης μια ζάντας αυτοκινήτου. Παρακάτω ακολουθεί μια σύντομη περιγραφή των όσων περιλαμβάνει η παρούσα εργασία.
Στο πρώτο κεφάλαιο υπάρχει μια μικρή εισαγωγή του προβλήματος που απασχολεί την παρούσα διπλωματική. Συγκεκριμένα την προσομοίωση της στατικής μελέτης με την χρήση των πεπερασμένων στοιχείων.
Αντικείμενο του δεύτερου κεφαλαίου είναι η πλήρη περιγραφή των τεχνικών χαρακτηριστικών και των προδιαγραφών μιας ζάντας. Στο τρίτο κεφάλαιο θα αναλυθούν οι βασικές θεωρίες των πεπερασμένων στοιχείων, ενώ στο τέταρτο κεφάλαιο πραγματοποιείται μια σύντομη εισαγωγή στο Solidworks με τη χρήση του οποίου θα υλοποιηθεί η σχεδίαση της ζάντας.
Στο πέμπτο κεφάλαιο αναφέρονται οι τεχνικές προσομοίωσης και παρουσιάζεται το πρόγραμμα Comsol Multiphysics με τη βοήθεια του οποίου πραγματοποιήθηκε η ανάλυση της στατικής μελέτης της ζάντας. Στο τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζονται αναλυτικά τα αποτελέσματα καθώς και τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την προσομοίωση.
The present thesis deals with the simulation of the stationary study of a car rim. A brief description of what is concluded in the current study follows below.
In the first chapter there is a brief introduction of the problem that is concerned in this thesis. Specifically the simulation of the stationary problem with of finite elements.
The second chapter includes a complete description of the technical characteristics and requirements of a car rim. In the third chapter the basis theories of the finite elements will be studied, as for the forth chapter a brief introduction to Solidworks is carried out with the use of the design of the car rim will be performed.
In the fifth chapter the simulation techniques are stated and the use of Comsol Multiphysics is presented with which the stationary study of the car rim is going to be solved. In the last chapter the final results are being presented as well as the conclusions that derive from the simulation.