HEAL DSpace

Απόκριση και εκπομπές ρύπων βαρέων οχημάτων κατά τη διάρκεια του Κύκλου Πόλης UDDS με χρήση του υπολογιστικού πακέτου GT-Power

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Γιακουμής, Ευάγγελος el
dc.contributor.author Αλυσανδράτου, Αναστασία Γ. el
dc.contributor.author Alysandratou, Anastasia G. en
dc.date.accessioned 2014-01-29T12:06:39Z
dc.date.available 2014-01-29T12:06:39Z
dc.date.copyright 2013-07-19 -
dc.date.issued 2014-01-29
dc.date.submitted 2013-07-19 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/8714
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13242
dc.description 145 σ. el
dc.description.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την παραμετρική ανάλυση βαρέος τύπου οχημάτων με στρόβιλο-υπερπληρωμένο κινητήρα Diesel συγκριτικά με διάφορα χαρακτηριστικά (μάζα οχήματος, μετωπική επιφάνεια, τραχύτητα οδοστρώματος, κιβώτιο ταχυτήτων) τόσο σε ζητήματα απόκρισης όσο σε θέματα εκπομπών καυσαερίων, με τη χρήση του υπολογιστικού πακέτου GT-Power (Gamma Technologies, Inc.). Συγκεκριμένα, οι εξεταζόμενες εκπομπές είναι τα οξείδια του αζώτου (NOx), η αιθάλη (soot) και το διοξείδιο του άνθρακα (CO2). Η διαδικασία μελέτης της απόκρισης και της εκτίμησης των εκπομπών γίνεται κατά τη διάρκεια του Κύκλου Πόλης Δυναμόμετρου Πλαισίου UDDS (Urban Dynamometer Driving Schedule), ο οποίος χρησιμοποιείται για βαρέος τύπου οχήματα στις Η.Π.Α. el
dc.description.abstract This diploma thesis deals with the parametric analysis of heavy-duty vehicles with turbocharged Diesel engine in comparison with different characteristics (i.e. mass vehicle, frontal area, road roughness, gearbox) regarding response’s aspects as well as emissions issues using the GT-Power software (Gamma Technologies, Inc.). The studied exhaust emissions are nitrogen oxides (NOx), soot and carbon dioxide (CO2). In this work, a vehicles’ performance and emissions simulation is performed during the Urban Dynamometer Driving Schedule (UDDS), which is used for heavy-duty vehicles in the USA. en
dc.description.statementofresponsibility Αναστασία Γ. Αλυσανδράτου el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Εκπομπές καυσαερίων el
dc.subject Βαρέος τύπου οχήματα el
dc.subject Μεταβατικοί Κύκλοι Πόλης el
dc.subject Κύκλου Πόλης Δυναμόμετρου Πλαισίου UDDS el
dc.subject Εμβολοφόρες Μ.Ε.Κ. el
dc.subject Απόκριση οχημάτων el
dc.subject Exhaust emissions en
dc.subject Heavy-duty vehicles en
dc.subject Transient driving cycles en
dc.subject Urban Dynamometer Driving Schedule (UDDS) en
dc.subject UDDS en
dc.subject Internal combustion engines en
dc.subject Vehicle response during driving cycles en
dc.title Απόκριση και εκπομπές ρύπων βαρέων οχημάτων κατά τη διάρκεια του Κύκλου Πόλης UDDS με χρήση του υπολογιστικού πακέτου GT-Power el
dc.title.alternative Heavy-duty vehicles response and exhaust emissions during the UDDS driving cycle with the use of the GT-Power software en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2013-07-17 -
dc.date.modified 2013-07-19 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Χουντάλας, Δημήτριος el
dc.contributor.committeemember Γιακουμής, Ευάγγελος el
dc.contributor.committeemember Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.committeemember Χουντάλας, Δημήτριος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-01-29 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-01-29 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής