Τα επιχειρηματικά παίγνια προσομοίωσης συνιστούν ένα μέσο βιωματικής εκμάθησης το οποίο χρησιμοποιείται ολοένα και περισσότερο για την εκπαίδευση σχετικά με θέματα στρατηγικού σχεδιασμού και λήψης αποφάσεων. Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την αναβάθμιση του παιγνίου επιχειρήσεων STRATEGY με στόχο την εξέλιξή του σε ένα πιο δυναμικό και ρεαλιστικό μέσο προσομοίωσης. Παρουσιάζονται τα βασικά χαρακτηριστικά του λογισμικού στην προηγούμενη μορφή του και αναλύονται όλες οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις που πραγματοποιήθηκαν καθώς και το μαθηματικό μοντέλο που αναπτύχθηκε για την υλοποίησή τους. Το νέο λογισμικό ελέγχθηκε ως προς τη λειτουργία και την ακρίβεια των αποτελεσμάτων του με χρήση ιστορικών δεδομένων και έγιναν κατάλληλες διορθώσεις όπου απαιτούνταν. Επίσης έγινε δοκιμαστική χρήση του από ομάδα ελέγχου δίνοντας ανατροφοδότηση και οδηγώντας σε συμπεράσματα σχετικά με την προστιθέμενη αξία που δημιουργεί στη διδασκαλία των επιθυμητών εννοιών.
Business simulation games are valuable learning-by-doing tools, which are used to teach efficiently and effectively strategic management and decision making. This thesis deals with the upgrade of an existing business game (STRATEGY) aiming at the development of a more sustainable and realistic version of it. The most important features of the previous version are presented and based on the in classroom experience new functionality was designed and developed. These additions and modifications along with the mathematic model for their implementation are in depth analyzed. The functionality and the accuracy of the results of the developed version were validated using historical data and the necessary corrections were effectuated. The game was tested by a focus group, leading to conclusions concerning its added value to the learning experience and the acquisition of hands on experience.