HEAL DSpace

Διερεύνηση Μικροσκοπικών Παραμέτρων Οδήγησης Μοτοσικλετιστών σε Διάφορα Οδικά Περιβάλλοντα και Περιόδους Ημέρας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Βλαχογιάννη, Ελένη el
dc.contributor.author Σπύρης, Εωάγγελος Ι. el
dc.contributor.author Spiris, Evagelos I. en
dc.date.accessioned 2014-02-12T11:03:33Z
dc.date.available 2014-02-12T11:03:33Z
dc.date.copyright 2013-07-22 -
dc.date.issued 2014-02-12
dc.date.submitted 2013-07-22 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/8757
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12736
dc.description 71 σ. el
dc.description.abstract Τα τελευταία χρόνια και κυρίως από τα μέσα της δεκαετίας του 90 και μετά παρατηρείται σε πολλές χώρες μια μεγάλη αύξηση τόσο των οδηγών μοτοσυκλέτας όσο και των ατυχημάτων στις οποίες αυτές εμπλέκονται. Αυτό το φαινόμενο έχει οδηγήσει τους αναλυτές της οδικής ασφάλειας στο να αναπτύξουν κατευθυντήριες οδηγίες και μέτρα τα οποία θα προστατεύουν τους οδηγούς από πιθανά ατυχήματα και θα μειώνουν τις επιπτώσεις τους στους αναβάτες. Πρόσφατες σχετικές έρευνες υποδεικνύουν ότι πρέπει να προσδιοριστεί τόσο το οδηγικό προφίλ όσο και ή χρονική στιγμή κατά την οποία ο μοτοσυκλετιστής μεταβάλλει τη συμπεριφορά του από φυσιολογική σε ακραία και αντίστροφα. Η παρούσα διπλωματική εστιάζει αφενός στον εντοπισμό των μεταβλητών που είναι σημαντικές για τον προσδιορισμό του οδηγικού προφίλ ενός μόνο οδηγού και αφετέρου στον εντοπισμό των στιγμών που αλλάζει η συμπεριφορά του αναβάτη από φυσιολογική σε ακραία. Υπολογίζεται επίσης το πλήθος και η χρονική διάρκεια στις οποίες εμφανίζονται οι μεταβολές αυτές. el
dc.description.abstract Recently, and particularly since the mid 90s, a significant increase in the number of Powered-Two-Wheeler (PTW) drivers as well as motorcycle accidents, in which these riders are involved, has been observed in many countries. This phenomenon has shifted traffic safety research to developing guidelines and measures to reduce the number of motorcycle accidents and their consequences. Current relevant research suggests that their driving profile should be identified and the time when a PTW driver changes his/her behavior from regular to irregular and vice versa should be detected. The present thesis focuses on detecting the variables which are significant to determine the PTW driving profile of one driver and on identifying the cut-off point in the riders’ behaviour that distinguishes regular from irregular driving. Differences in PTW diving between inside and outside urban areas as well as daylight and night are also thoroughly analyzed. Finally the number of incidents and their time length are also valuated and discussed. en
dc.description.statementofresponsibility Ευάγγελος Ι. Σπύρης el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Οδικά περιβάλλοντα el
dc.subject Μικροσκοπικές Παράμετροι el
dc.subject Μοτοσικλετιστές el
dc.subject Ακραίες παρατηρήσεις el
dc.subject Pca en
dc.subject Bacon en
dc.subject Ptw drivers en
dc.subject Chronbach Alpha en
dc.subject Irregular behaviour en
dc.title Διερεύνηση Μικροσκοπικών Παραμέτρων Οδήγησης Μοτοσικλετιστών σε Διάφορα Οδικά Περιβάλλοντα και Περιόδους Ημέρας el
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2013-07-11 -
dc.date.modified 2013-07-22 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Γκόλιας, Ιωάννης el
dc.contributor.advisorcommitteemember Γιαννής, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Βλαχογιάννη, Ελένη el
dc.contributor.committeemember Γκόλιας, Ιωάννης el
dc.contributor.committeemember Γιαννής, Γεώργιος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Mεταφορών και Συγκοινωνιακής Yποδομής. Εργαστήριο Κυκλοφοριακής Τεχνικής el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-02-12 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-02-12 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής