Στην πρώτη ενότητα της εργασίας θα μελετηθεί η συμπεριφορά δύο πλοίων σε κυματισμούς με την χρήση του πακέτου λογισμικού TRIDENT WAVELOAD με στόχο την ανάλυση της ευαισθησίας των αποτελεσμάτων σε διάφορες παραμέτρους του προβλήματος όπως ο υπολογισμός της απόσβεσης αλλά και της σύγκρισης τους με κατάλληλα πειραματικά αποτελέσματα. Στην δεύτερη ενότητα της εργασίας θα μελετηθεί για το πακέτο λογισμικού SWAN2 2002 η επίδραση του μεγέθους και του αριθμού των "panels" που περιγράφουν την γάστρα του πλοίου στην ικανότητα πρόβλεψης της παραμετρικής αστάθειας που μπορεί να παρουσιάσει
In the first part of the thesis we will evaluate the performance of two ships in waves with the use of software TRIDENT WAVELOAD with purpose to analyze the sensitivity of the results in different parameters of the problem such as the damping calculation and the comparison of the simulation results with the experimental ones. In the second part of the thesis we will evaluate for the software SWAN2 2002 the effect of the ship's hull panels size and number in its ability to predict parametric istability.